Zdjecia wnetrz i budynków na WWW

1. Data: 2004-12-10 13:15:52

Temat: Zdjecia wnetrz i budynków na WWW
Od: "|||| | |||| || ||||| | || ||" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Mam na imie Jarek, jestem w wieku tzw. zawodowym i
interesuje sie fotorgafia amatorska. Robie zdjecia raczej dla przyjemnosci i
wlasciwie przestalem juz robic je tylko dla siebie. Stad jesli ktos z Was ma
potrzebe uzyskania obrazka na strone WWW, aukcje czy gdzies do pracy
dyplomowej, a nie ma mozliwosci sam tego wykonac, to w miare mozliwosci moge
pomóc. Oczywiscie nie biore za to zadnych pieniedzy - to ma byc koleznska
przysluga i pewna forma rozrywki. Mieszkam w Lodzi. Zapraszam do kontaktu
osoby w potrzebie: m...@o...pl