Data: 2011-07-29 19:24:36
Temat: Re: prasowka
Od: "R" <r...@p...interia.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Iwon(K)a" napisałs w wiadomości
news:j0hkav$apf$1@inews.gazeta.pl...
> "R" <r...@p...interia.pl> wrote in message
> news:j0f9pn$21g$1@news.onet.pl...
>>>>>> (...)
>>>>>>>> A dopuszczasz taką możliwość, że może Ty nie rozumiesz
>>>>>>>> (przynajmniej tego
>>>>>>>> co ja piszę)?
>>>>>>>
>>>>>>> odnosze wrazenie, ze doskonale Cie rozumiem.
>>>>>>
>>>>>> A ja odnoszę wrażenie, że zupełnie mnie nie rozumiesz.
>>>>>
>>>>> a ja jednak, ze tak.
>>>>> Co wiecej, mysle ze ladnych pare lat temu pisalam bym dokladnie co Ty.
>>>>> :) Rzoumiem
>>>>> Twoj tok rozumowania, odczuwam go nawet. I kazda osoba wierzaca
>>>>> pisalaby to co Ty.
>>>>
>>>> Więc po co było to pisanie - chciałaś sprawdzić co wiem/czy (i
>>>> ewentualnie kiedy) się zdenerwuję?
>>>
>>> same negatywy?
>>
>> Nie uznałabym tego za wyłącznie negatywne ale też prawdą jest, że po
>> przeczytaniu tych zdań (zacytowanych) zrobiło mi się autentycznie
>> przykro.
>> I tak na wszelki wypadek - to pytanie (moje) nie było retoryczne. Nie
>> umiem sobie wyobrazić zbyt wielu powodów.
>
> sie pogubilam. Nie za bardzo wiem ktore pytanie,
**************
Więc po co było to pisanie - chciałaś sprawdzić co wiem/czy (i
ewentualnie kiedy) się zdenerwuję?
**************
> i co zacytowane.
************
a ja jednak, ze tak.
Co wiecej, mysle ze ladnych pare lat temu pisalam bym dokladnie co Ty.
Rzoumiem
Twoj tok rozumowania, odczuwam go nawet. I kazda osoba wierzaca
pisalaby to co Ty.
**********
(...)
>>> Bez podtekstow negatywnych w stosunku do Ciebie.
>>> Jesli tak emocjonlanie do tego podhcodzisz daj mi wczesniej znac.
>>
>> Zależy co masz na myśli przez "to". Jeżeli to samo co ja - to nie dało
>> się, nie umiem czytać w myślach a przy tym jeszcze nie jestem w stanie
>> przewidzieć jak na jaki układ zdań (i czyjego autorstwa bo to też jest
>> ważne) zareaguję.
>
> "to"- dyskusje
A moje "to" było tym zacytowanym zdanie - które wyżej jest pomiędzy
gwiazdkami.
(...)
--
Renata
|