prasowka

281. Data: 2011-07-11 13:17:03

Temat: Re: prasowka
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:iven68$bem$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Moze nie szukasz autorytetow, tylko niewiadomoczego?
Może.....
Czyli jest szansa, że nie znajdę :-)))

MK

282. Data: 2011-07-11 13:20:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zatem istnieje religia bez kosciola?

Istnieje wiara......i Bóg

Religię, czyli ogół praw i zachowań przypisuję instytucjom, czyli kościołom.
I tak zdefiniowana, rzeczywiście nie może istnieć bez organizacji, czyli
kościoła.

Ale jeśli zmienimy definicję kościoła, na np. tę biblijną, gdzie kościół to
nie organizacja, ale wierzący,to....

No imasz mnie, a propos ostatniej dyskusji o podejmowaniu decyzji - leże i
kwiczę na definicjach.

MK

283. Data: 2011-07-11 13:23:54

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Jul 2011 15:11:01 +0200, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

Nie jako atak, tylko oczywiscie jako _obrone_. Moj blad. Moje
przejezyczenie. Przepraszam.

> Moment, moment, gdzie napisałam, że ja czuję się atakowana? W życiu!

Nie, oczywiscie, ze tak nie napisalas.
Jejku, czemu az tak ostro reagujesz? Przejezyczenie. Moje. "Obrona" miala
byc w miescu, gdzie jest slowo "atak".

> Ty napisałaś. Owszem. (projekcja jakaś, czy cuś?)
> I co za reakcja na niewinny żarcik, o matko!
> Weź się Fra może jakoś ogarnij, co?

Tak, tak, dobrze, juz sie robi ;)

Pozdrawiam,
M.

284. Data: 2011-07-11 13:27:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
> Nie, oczywiscie, ze tak nie napisalas.
> Jejku, czemu az tak ostro reagujesz? Przejezyczenie. Moje. "Obrona" miala

Tak między nami, to ... jakbyś do każdej linijki dołożyła mój szeroki
uśmiech, to... byłybyśmy chyba w domu :-)), MK

285. Data: 2011-07-11 13:27:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11.07.2011 15:05, Ghost wrote:

> Użytkownik "Karol" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> Zalezy kto placi rydzykowi.

Myślisz, że to taki system potrójnych, albo poczwórnych agentów? :-)

BTW. Wczoraj pod Jasną Górą jacyś zwolennicy poturbowali ekipę Polsatu

Stalker

286. Data: 2011-07-11 13:29:27

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Jul 2011 15:23:54 +0200, Fragile napisał(a):

> Nie jako atak, tylko oczywiscie jako _obrone_.

Obrone przed atakiem/reakcje na atak. Zeby juz nie bylo zadnych
niejasnosci :) Sorry za 'zamieszanie'.

Pozdrawiam,
M.

287. Data: 2011-07-11 13:31:19

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11.07.2011 13:59, Fragile wrote:

> Czlowiek krytykujacy religie krytykuje rowniez czyjas wiare.
> Osoby wierzace sa dosc czesto wyznawcami konkretnej religii. Dlatego tez
> nigdy nie krytykuję zadnej wiary, ani religii. Nigdy. Tak juz mam.

To bardzo niedobrze moja droga Fragile...

Skazujesz sie w takiej sytuacji na całkowite podporządkowanie (oby nie
eksterminację) przez religie, które mają w głębokim poważaniu twoje
niekrytykowanie...

Stalker

288. Data: 2011-07-11 13:35:47

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Jul 2011 15:27:22 +0200, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak między nami, to ... jakbyś do każdej linijki dołożyła mój szeroki
> uśmiech, to... byłybyśmy chyba w domu :-)), MK

To dodajmy usmiechy trzy :DDD

PS. Zdechla mi lodowka, jestem nieco zalamana (delikatnie mowiac) i
wkurzona :) Na zewnatrz raczej cieplo :), zamrazalnik i lodowa pelna
towaru, a serwis moze przyjechac w srode... Wrrr

Pozdrawiam,
M.

289. Data: 2011-07-11 13:37:15

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wkurzona :) Na zewnatrz raczej cieplo :), zamrazalnik i lodowa pelna
> towaru, a serwis moze przyjechac w srode... Wrrr

No to czas,,,, na imprezę :-))))), (ktoś to przecież musi zjeść), MK

290. Data: 2011-07-11 13:39:09

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Jul 2011 15:31:19 +0200, Stalker napisał(a):

> To bardzo niedobrze moja droga Fragile...
>
> Skazujesz sie w takiej sytuacji na całkowite podporządkowanie (oby nie
> eksterminację) przez religie,

Mylisz sie, drogi Stalkerze. _Religia_ nie dokonuje eksterminacji. Dokonuja
jej _ludzie_. Konkretni ludzie. A zachowania tychze jak najbardziej
podlegaja krytyce.

> które mają w głębokim poważaniu twoje
> niekrytykowanie...

Pozdrawiam,
M.

Re: Jak oficjalna nauka ingnorancko eliminuje Boga z definicji "moralnosci" powodujac usmiercanie ludzi, burzenia miast, wyniszczanie natury, itp.
Ktory specjalista na poczatek?
Seksoholizm
Podszywam sie pod chirona
Re: Samo-Definicja