prasowka

321. Data: 2011-07-13 01:54:07

Temat: Re: prasowka
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@u...to.op.pl> wrote in message
news:ivi6ds$5js$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale ja nie jestem katoliczką Szanowna Iwonko, jestem... wierząca i chadzam
> do kościoła protestanckiego, MK

ale ja nie pisalam, ze Ty jestes katoliczka.

i.

322. Data: 2011-07-13 01:57:59

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <s...@o...pl> wrote in message

> Nie.
> Twierdze jedynie, ze po swieceniach kaplanskich czlowiek nadal pozostaje
> czlowiekiem.

twierdzilas, ze to zawod.

> [...]
> niezgodnych z prawda. Ksiezom, czyli _ludziom_, zdarza sie popelniac wiele
> bledow, i kazdy myslacy katolik majacy Boga w sercu, jesli nie jest slepy
> gluchy, to widzi. Nie oznacza to jednak absolutnie, ze nie ma wsrod ksiezy
> ludzi niezwykle madrych, swiatlych, o wielkich umyslach i sercach,
> zaslugujacych na miano przewodnikow duchowych. Bo to, ze kazdy z nich
> powinien byc kaplanem uduchowionym i z powolania, to nie ulega
> watpliwosci.
> Szkoda, ze nie zawsze tak jest, o czym sami ksieza czesto mowia...

wlasnie mi o to chodzi- Ty tez jestes czlowiekiem, i ocena Twoja
kto co czyni jest objete bledem ludzkim. To jest wlasnie dla mnie
zastanwaiajace, ze
tak sobie Katolicy sami decyduja kogo teraz by posluchac, albo nie- bo serce
im
tak mowi. A serce mylic sie moze.

> Pozdrawiam,
> M. wierzaca w Boga, katoliczka.

katpliczka jak mi pasuje, powinno byc.

i.

323. Data: 2011-07-13 08:21:42

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-08 15:10, Ikselka wrote:
> Jakiś tam walnięty braciszek Knotz to mi może... wiesz, jakie warunki
> stawiać. Już jeden taki mnie i MŚK wypytywał raz, jak TO robimy.
> Pouczyliśmy, żeby skierował swe zainteresowanie... znacznie wyżej.

Tak na marginesie dyskusji:
Click --> http://tinyurl.com/exodus-kobiet
Click --> http://tinyurl.com/exodus-kobiet2

Piotrek

324. Data: 2011-07-13 09:24:53

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Lip, 10:21, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:
> Tak na marginesie dyskusji:
> Click -->http://tinyurl.com/exodus-kobiet

Przepiekne, i jakze prawdziwe zdanie:

Katechizacja strachem.

Oto rola urzednikow w zapewnianiu naplywu kasy
do Instyutucji.

325. Data: 2011-07-13 10:14:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 10:21:42 +0200, Piotrek napisał(a):

> Tak na marginesie dyskusji:
> Click --> http://tinyurl.com/exodus-kobiet
> Click --> http://tinyurl.com/exodus-kobiet2

Bzdety, tworzenie sztucznej rzeczywistości. To też metoda. Na odsuwanie się
kobiet od jej twórcy...

--
XL
Prawda o GMO:

326. Data: 2011-07-13 10:30:36

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-13 12:14, Ikselka wrote:
> Bzdety, tworzenie sztucznej rzeczywistości. To też metoda. Na odsuwanie się
> kobiet od jej twórcy...

Khm... To kobieta jest tworem Kościoła?

Bo IMHO w artykule jest mowa jedynie o odsuwaniu się kobiet od Kościoła
(katolickiego) i praktyk religijnych.

A mając na uwadze podane liczby ("trzy czwarte katolików w Polsce
dopuszcza stosowanie środków antykoncepcyjnych i współżycie seksualne
przed ślubem, a ok. 60% akceptuje rozwód") to bardziej atrakcyjna jest
odpowiedź na pytanie czy istotnie te 95% społeczeństwa polskiego akurat
w *tym* Kościele była.

Piotrek

327. Data: 2011-07-13 10:41:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 12:30:36 +0200, Piotrek napisał(a):

> Khm... To kobieta jest tworem Kościoła?

Nieee no, nie da się z Tobą. Znowu brak kontaktu.

> [...]
> przed ślubem, a ok. 60% akceptuje rozwód") to bardziej atrakcyjna jest
> odpowiedź na pytanie czy istotnie te 95% społeczeństwa polskiego akurat

Zajmuję sie sobą, nie innymi.

328. Data: 2011-07-13 10:47:38

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-13 12:41, Ikselka wrote:

> Nieee no, nie da się z Tobą. Znowu brak kontaktu.

Nie czułaś ironii kąsającej Cię w łydkę?
Aaa, zapomniałem. Przecież Ty prostą kobietą jesteś.

Piotrek

329. Data: 2011-07-13 10:59:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jul 2011 12:47:38 +0200, Piotrek napisał(a):

> Nie czułaś ironii kąsającej Cię w łydkę?

Nie czułam. W necie od sygnalizacji ironii są emotki.

> Aaa, zapomniałem. Przecież Ty prostą kobietą jesteś.

No widzisz? - rozumiem prosto, czyli tak, jak napisane :->

330. Data: 2011-07-13 11:34:11

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13.07.2011 12:59, Ikselka wrote:

> Nie czułam. W necie od sygnalizacji ironii są emotki.

O matko, to ma być aż tak prosto? :-)

Stalker, zasygnalizować ironię, to gorzej niż wytłumaczyć dowcip w
towarzystwie! :-)

Re: Jak oficjalna nauka ingnorancko eliminuje Boga z definicji "moralnosci" powodujac usmiercanie ludzi, burzenia miast, wyniszczanie natury, itp.
Ktory specjalista na poczatek?
Seksoholizm
Podszywam sie pod chirona
Re: Samo-Definicja