prasowka

31. Data: 2011-07-08 10:56:16

Temat: Re: prasowka
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4e16e1cf$2$2445$65785112@news.neostrada.pl...

> mówi maluczkim jak mają żyć, jeżeli tego potrzebują :)
>
> kiwiko

Mówi niezależnie, czy potrzebują, czy nie.
Tylko "maluczcy", na szczęście, mają swoje własne, niemalutkie rozumki.

MK

PS. I w sumie rozszerzyłabym to na ogólną człowieczą skłonność do meblowania
innym życia. Tyle że w wykonaniu "mniej świętych" ma to trochę inne
przełożenie (i przyłożenie).

32. Data: 2011-07-08 10:58:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-08 12:47, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wiertarka z tylu czaszki?

Nie wiem, jak prawo odnosi się do nekrofilii.

Ewa

33. Data: 2011-07-08 10:59:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz co? Oczywiście nie znam wszystkich kościołów protestanckich, ale te
> które znam mają zdrowy stosunek do... stosunków.

Uff, do dobrze.

34. Data: 2011-07-08 11:00:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, jak prawo odnosi się do nekrofilii.

Prawo sie zle odnosi, ale dlaczego akurat nekrofiila?

35. Data: 2011-07-08 11:02:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mówi niezależnie, czy potrzebują, czy nie.

Wlasnie, "nie do meza nalezy jego cialo".

36. Data: 2011-07-08 11:02:44

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-08 12:53, hoja pisze:

> Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> Każda droga do wnętrza kobiety jest dobra.
>
> Ewa
> _____________
> Mówisz za siebie/o sobie, rzecz jasna.(?)

A masz inne zdanie na ten temat? Podziel się!
;)

Ewa

37. Data: 2011-07-08 11:03:00

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-08 12:47, Ikselka wrote:
> Chciale s zapytać "którą dziurę"? - bo wnętrze jest jedno.

Ikselka, czyżbyś sugerowała, że również budowę anatomiczną masz jakąś
inną niż pozostałe kobiety? Lepszą oczywiście, żeby nie było
wątpliwości :-P

Piotrek

38. Data: 2011-07-08 11:03:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie, "nie do meza nalezy jego cialo".

Ale do żony...
A nie do Starców.

Swoją drogą genialne w swojej prostocie, c'nie? MK

39. Data: 2011-07-08 11:04:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-08 13:00, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Prawo sie zle odnosi, ale dlaczego akurat nekrofiila?

Tak jakoś mi się połączenie seksu z wiertarką z tyłu czaszki skojarzyło.

Ewa

40. Data: 2011-07-08 11:04:41

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciale s zapytać "którą dziurę"? - bo wnętrze jest jedno.

Hmm, a może takiej bardziej skomplikowane wnętrze dałoby się zaliczyć za
kilka???

MK

Re: Jak oficjalna nauka ingnorancko eliminuje Boga z definicji "moralnosci" powodujac usmiercanie ludzi, burzenia miast, wyniszczanie natury, itp.
Ktory specjalista na poczatek?
Seksoholizm
Podszywam sie pod chirona
Re: Samo-Definicja