prasowka

41. Data: 2011-07-08 11:05:11

Temat: Re: prasowka
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:iv6o7n$7eg$4@news.onet.pl...

> Tak jakoś mi się połączenie seksu z wiertarką z tyłu czaszki skojarzyło.

Ale dlaczego seksu?

43. Data: 2011-07-08 11:05:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-08 13:05, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ale dlaczego seksu?

A nie wiem, widocznie zgubiłam wątek.

Ewa

42. Data: 2011-07-08 11:05:58

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dlaczego seksu?

MK, siedzi, popija kawę i zapartym tchem czeka na rozwój dyskusji.

44. Data: 2011-07-08 11:06:37

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale do żony...
> A nie do Starców.
>
> Swoją drogą genialne w swojej prostocie, c'nie? MK

No ale dlaczego nie do niego? Jak mu zona, albo on zonie kaze sie za kase
puszczac to bedzie cool? W sumie do Koryntian bylo....

45. Data: 2011-07-08 11:06:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2011-07-08 13:05, Ghost pisze:
>
> A nie wiem, widocznie zgubiłam wątek.
>
> Ewa

A Ty niedobra! Co to za uniki???
Dawaj dalej!

MK, jako bardzo zainteresowany obserwator.

46. Data: 2011-07-08 11:07:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A Ty niedobra! Co to za uniki???
> Dawaj dalej!
>
> MK, jako bardzo zainteresowany obserwator.

Ty sobie pilnuj Koryntu.

47. Data: 2011-07-08 11:08:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale dlaczego nie do niego? Jak mu zona, albo on zonie kaze sie za kase
> puszczac to bedzie cool? W sumie do Koryntian bylo....

Po interesujących opłotkach latają Ci dziś myśli.
Na miejscu Twojej partnerki trochę bym się bała, MK

48. Data: 2011-07-08 11:08:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Ty sobie pilnuj Koryntu.

Koryntianie już dawno zeszli na psy.
Cała nadzieja w was (na popołudnie zapowiadane są gromy... z burzowego
nieba), MK

49. Data: 2011-07-08 11:11:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jul 2011 12:52:36 +0200, Vilar napisał(a):

> [...]
.googlegroups.com...

> [...]
> powinność żonie, podobnie też żona mężowi. (4) żona nie rozporządza własnym
> ciałem, lecz jej mąż; podobnie też i mąż nie rozporządza własnym ciałem, ale
> żona. (5) Nie unikajcie jedno drugiego, chyba że na pewien czas, za obopólną
> zgodą, by oddać się modlitwie; potem znów wróćcie do siebie, aby - wskutek
> niewstrzemięźliwości waszej - nie kusił was szatan. (6) To, co mówię,
> pochodzi z wyrozumiałości, a nie z nakazu).
> Zawsze lubiłam ten fagment, bo krótko i do rzeczy i dziekujemy, prawda? A
> reszta.... reszta jest milczeniem i tak powinno zostać.

Muszę znaleźć fragment, gdzie jest powiedziane, że mąż powinien pieścić i
miłować żonę. Gdzieś mi uciekło i nie mogę trafić.

--
XL
Prawda o GMO:

50. Data: 2011-07-08 11:12:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jul 2011 12:53:36 +0200, Vilar napisał(a):

> Bo mi jakoś do głowy wpadli, jako inna religia, która ma "kuku na muniu" na
> punkcie relacji damosko-męskich.

Szkoda, ze nie oglądałas pewnego programu niedawno... To ich "kuku" jest
bardzo uzasadnione. Jak każde w religii.

--
XL
Prawda o GMO:
http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,9569172
,GMO___lobbing__wiara_i_polityczna_wola.html#ixzz1Pr
YQPpgy

Re: Jak oficjalna nauka ingnorancko eliminuje Boga z definicji "moralnosci" powodujac usmiercanie ludzi, burzenia miast, wyniszczanie natury, itp.
Ktory specjalista na poczatek?
Seksoholizm
Podszywam sie pod chirona
Re: Samo-Definicja