prasowka

51. Data: 2011-07-08 11:14:38

Temat: Re: prasowka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Jul 2011 13:03:00 +0200, Piotrek napisał(a):

> Ikselka, czyżbyś sugerowała, że również budowę anatomiczną masz jakąś
> inną niż pozostałe kobiety? Lepszą oczywiście, żeby nie było
> wątpliwości :-P

Uświadamiam Ci jedynie, że mówienie o jamach ciała i jego otworach to
niekoniecznie mówienie o wnętrzu.

--
XL
Prawda o GMO:

52. Data: 2011-07-08 11:15:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jul 2011 13:04:41 +0200, Vilar napisał(a):

> Hmm, a może takiej bardziej skomplikowane wnętrze dałoby się zaliczyć za
> kilka???

Ale to jedynie statystycznie. Bo jeden ma skomplikowane, inny jedno
prostackie, a inny ni ma wcale...

53. Data: 2011-07-08 11:16:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jul 2011 13:05:58 +0200, Vilar napisał(a):

> MK, siedzi, popija kawę i zapartym tchem czeka na rozwój dyskusji.

A ja z ogórkami... :-D

54. Data: 2011-07-08 11:17:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Jul 2011 13:08:59 +0200, Vilar napisał(a):

> Koryntianie już dawno zeszli na psy.

Na córy, córy...
;-PPP

55. Data: 2011-07-08 11:22:06

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-08 13:14, Ikselka wrote:
> Uświadamiam Ci jedynie, że mówienie o jamach ciała i jego otworach to
> niekoniecznie mówienie o wnętrzu.

Ja to (z grubsza) ogarniam.

Tak więc może raczej uświadom to autorowi cytowanego zdania "Warunek
jest tylko jeden - podkreśla brat Knotz - stosunek powinien zakończyć
się wytryskiem męskiego nasienia do wnętrza kobiety."

Piotrek

56. Data: 2011-07-08 11:27:55

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po interesujących opłotkach latają Ci dziś myśli.

Zawsze po tych samych - ostrych i scislych ("ostry k..wa bede jak brzytwa").

> Na miejscu Twojej partnerki trochę bym się bała, MK

Czemuz?

57. Data: 2011-07-08 11:29:36

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koryntianie już dawno zeszli na psy.

Zoofilia ich gnebi?

> Cała nadzieja w was (na popołudnie zapowiadane są gromy... z burzowego
> nieba), MK

Ale dlaczego "was"?

58. Data: 2011-07-08 11:31:05

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lip, 13:27, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> ("ostry k..wa bede jak brzytwa").

Przyda sie, jak juz bede tonac.

59. Data: 2011-07-08 11:32:54

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lip, 09:55, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka"
> a w trakcie?

Oj, to dla mnie maluczkiej za wysokie ce.
Zapytaj wielebnego Knotza.

60. Data: 2011-07-08 11:34:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
c.googlegroups.com...

> Przyda sie, jak juz bede tonac.

Olin?

Re: Jak oficjalna nauka ingnorancko eliminuje Boga z definicji "moralnosci" powodujac usmiercanie ludzi, burzenia miast, wyniszczanie natury, itp.
Ktory specjalista na poczatek?
Seksoholizm
Podszywam sie pod chirona
Re: Samo-Definicja