prawda w oczy kole?...

51. Data: 2007-03-15 23:29:38

Temat: Re: prawda w oczy kole?...
Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> żebym dobrze zczaił - sondaże w grudniu po południu pokażą dla jedynie
> słusznej partii jakieś 102% a dostanie tylko te 2, tak?

Nie :)

Kamnez

52. Data: 2007-03-15 23:42:13

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...na.swiat>

> bo w gruncie rzeczy dwie strony tworzą jeden medal
> i jedna bez drugiej nijak nie istnieje
> a oni wiedzą to doskonale
[...]

z ust mi to waćpan wyjąłeś

> kwestia momentu dziejowego i jego wykorzystania
> wszystko się zdarzyć może

lecz na razie naprawdę nie dzieje się nic
takiego

pn

53. Data: 2007-03-15 23:58:31

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

PN napisał(a):

> lecz na razie naprawdę nie dzieje się nic
> takiego

zwieść cię może :)

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

54. Data: 2007-03-15 23:59:04

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez napisał(a):

> Nie :)

aha :)

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

55. Data: 2007-03-16 07:40:53

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...na.swiat>

> zwieść cię może :)

może i może, jakkolwiek radary czujne

pn

56. Data: 2007-03-16 08:15:11

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

PN<s...@l...po>

> tren R<t...@p...na.swiat>

> może i może, jakkolwiek radary czujne

przez większość czasu :)

pn

57. Data: 2007-03-16 10:13:54

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"PN" <s...@l...po> wrote in message news:etcft8$ajo$1@news.onet.pl...

> nie, jeśli PO wygra następne wybory parlamentarne, będzie rządzić z PiS
> (albo tym, co z niego zostanie w centrum)
> - nie ma inne opcji :)

Raczej PO - SLD.
Juz czekam na propagande medialna ktora wyksztalciuchow zacznie przekonywac
ze to SLD nie jest calkiem takie zle, albo ze to koniecznosc, bo "zly PiS".

Swoja droga PO jakos tak niewyraznie sie wypowiada o lustracji dziennikarzy.
Niby liberalni, prawicowi ale caly czas tą lewa nogę wspierają.
Zreszta to juz bylo krytykowane, na tym polegał bunt Rokity wlasnie.
Duch

58. Data: 2007-03-16 10:20:44

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> Raczej PO - SLD.
[...]

Każdy z nas ma swoje marzenia :)

PN

59. Data: 2007-03-16 10:30:53

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...na.swiat> wrote in message

> o ile PO dotrwa
> olechowscy, rokitowie i inne piskorskie czy marcinkiewicze z płażyńskimi i
> buzkami, mogą przyszykować jakąś niespodziewajkę

Wlasnie.
Przede wszystkim PO powstalo jako zbiór roznych srodowisk,
grup wplywu. Wazna role brał w tym Olechwoski, a ktorym wrobleki cwierfkały
ze jest reprezentantem 'rawziedki' oraz salonow europejskich.\

Olechowski juz od paru miesiecy nie chroni PO - zreszta dał temu wyraz swoim
tekstem
w Wyborczej. Tusk poprzez czystki w PO,
wyeliminowal/zraził wiele platformianych nurtow (chocby nurt Rokity),
tak wiec partia nie ma juz takiej sily i poparcia jak kiedys.
W teraz, w oslabiniu, pod przewodnictwem Tuska klei sie jeszcze do SLD.

Pozdrawiam,
Duch

60. Data: 2007-03-16 10:32:52

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Mar, 11:20, "PN" <s...@l...po> wrote:

> Każdy z nas ma swoje marzenia :)

To nie moje marzenie wprawdzie, ale ( lubię czasem zamieszać ) może
Manuela Gretkowska & CO ?...
Wszak do wyborów jeszcze kawałek czasu - nigdy nic nie wiadomo ;)

Hanka
;)

Re: Sofija
Widzenie wszędzie tego co pragnie się widzieć
Gdzie się podziali naganiacze? ;)
U ludziów jak u maup ;)
Ciężkie jest życie niewiasty