prawdopodobnie sprawdzona dieta

1. Data: 2001-12-28 19:55:56

Temat: prawdopodobnie sprawdzona dieta
Od: "Gunia" <g...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś słyszałam, że jest to dobra dieta jeśli chce ktoś szybko schudnąć (2
dni i gubi się 2 kilo) osobiście tego jeszcze nie próbowałam.

Piątek wieczorem
podwieczorek
- malinowy koktajl: 1 mała papaya, po szklance mrożonych malin i maślanki -
zmiksować, doprawić pieprzem cayenne, sokiem z cytryny i natką;
kolacja
- pieczone ziemniaki z serem;
na dobranoc
- szklankę maślanki doprawić do smaku startą gałką muszkatołową.

Sobota
na dzień dobry
- napój jabłkowy: 3 łyżki octu jabłkowego wymieszać ze szklanką wody
mineralnej;
śniadanie
- muesli zbożowe: 3 łyżki muesli zmieszać z cornflakesami, płatkami
owsianymi, szklanką mrożonych malin, pokrojonym w kostkę plastrem ananasa,
kiwi i kubkiem jogurtu;
drugie śniadanie
- napój truskawkowy: zmiksować szklankę maślanki ze 125 g truskawek, dodać
pieprzu cayenne, garść zielonej natki i sok z połówki cytryny;
obiad
-cytrynowy sznycel: 15 dag wołowiny lub cielęciny oprószyć pieprzem, skropić
sokiem z cytryny, odstawić na 15 minut, po czym usmażyć kotlet z dwóch stron
na patelni bez tłuszczu;
podwieczorek
- napój pomidorowy: zmiksować szklankę soku pomidorowego z posiekaną
czerwoną cebulką i ząbkiem czosnku;
kolacja
- zupa z zielonego groszku: 300 g mrożonego groszku, 1/2 l bulionu
drobiowego zagotować i zmiksować. Doprawić gałką muszkatołową, dodać 50 g
wędzonego łososia i 1/2 jajka na twardo, zmieszać z 2 łyżeczkami gotowanego
ryżu i świeżymi liśćmi kolendry;
na dobranoc
- sałatka z mango: pokroić małe mango, dodać sok z 1/2 cytryny i pieprz
cayenne.

2. Data: 2001-12-28 20:41:45

Temat: Re: prawdopodobnie sprawdzona dieta
Od: Yano <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona o nazwie Gunia naskrobała:

> Kiedyœ słyszałam, że jest to dobra dieta jeœli chce ktoœ szybko
> schudnšć (2 dni i gubi się 2 kilo) osobiœcie tego jeszcze nie
> próbowałam.

Im krótsza dieta tym mniej prawdopodbne że się uda. Jedynymi rozsądnymi
dietami są diety na całe życie które wpisują się w tzw styl życia.

--
Yano
[Człowiek bez religii jest jak ryba bez roweru]

3. Data: 2001-12-29 08:23:13

Od: "ALF" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gunia" <g...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Kiedyś słyszałam, że jest to dobra dieta jeśli chce ktoś szybko schudnąć
(2
> dni i gubi się 2 kilo) osobiście tego jeszcze nie próbowałam.

czyzby dieta polegala na wywolaniu niestrawnosci i przez to odwodnienia?
zobacz watek (dieta kliniki Mayo) ktory chyba
wyjasnia na czym polega szybkie chudniecie.

[OT] Powitanie
pozdrowienia z Lublina
INFO: lista dyskusyjna pl-misc-dieta
Szukam diety przy schorzeniach wątroby.