Re: prawo jazdy - trzecie podejście

Data: 2003-09-15 14:17:39
Temat: Re: prawo jazdy - trzecie podejście
Od: "Jacek B." <d...@...pl>

Użytkownik "Nikodem Dyzma" <n...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bk4goi$108$1@atlantis.news.tpi.pl...

> nie wiem kiedy robiles prawo jazdy, ale teraz egzaminatorzy nie moga
> wprowadzac w blad
> i np kazac sie zatrzymac w miejscu gdzie tego robic nie wolno
> nik

Prawo jazdy robiłem około 7, czy 8 lat temu - wtedy mogli wprowadzać w
błąd. Swoją drogą, jeśli nie mogą, to bardzo dobrze. Druga rzecz,
powinni trochę dać luzu z placem manewrowym - tam kierowca musi być
wręcz cyrkowcem - pamiętam w Dąbrowie Górniczej, jak facet wychodził z
linijką i mierzył ileś tam cm z lewej i prawej strony, może to było
śmieszne dla obserwtorów, ale dla zdających nie - nie wiem czy teraz
tak jest też.

Swoją drogą, to co się dzieje w aucie - wie tylko egzaminator i
egzaminowany.