Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

441. Data: 2000-02-10 00:23:53

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: "Osoba Smiertelna" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, bije sie w piersi, nie ja formulowalem pytania. Moze przez to nie tyle
bylem w oczach Pani niegodny uczestnictwa w dyskusji, lecz z pewnoscia
odebralo mi to mozliwosc poddania sie i rezygnacji z dalszego w niej
uczestnictwa z odrobina szacunku dla wlasnych pogladow jaka pod naporem Pani
argumentow udalo mi sie jeszcze zachowac. Dziekuje za wparcie i wspolczocie
i PONAWIAM TRESC POPRZEDNIEGO POST'A.
--
Pozdrawiam, Osoba Smiertelna
NIGDY NIE JEST ZA POZNO NA SZCZESLIWE DZIECINSTWO

1...

442. Data: 2000-02-10 01:52:28

Temat: Re: prawo, medycyna, szajse...
Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio <w...@w...kki.net.pl> wrote in message
> lepiej,
>
> Ciekawe czemu to w innych krajach brak jest takich swiatlych umyslow jak
pan
> i panu podobni w sejmie.

Też mnie to interesuje ;)

> Niczym nie mozna tlumaczyc braku poszanowania prawa
> jednostki.

Prawo jednostki jest takie, że może się nie zgodzić na pobranie narządów -
powtarzam poraz setny. A może dalej chodzi ci o prawa zwłok? :D

> Domniemanie zgody, jak juz nie raz mowilem, jest to chory
> wynalazek paru skorumpowanych urzednikow, ktorzy smia decydowac o naszym
> losie nawet po naszej smierci. (a moze to zmowa lekarzy i
> parlamentarzystow, moze oni wszyscy na tym zarabiaja!!?!!!)

Tak, to wszystko ONI ;)
To że jest korupcja - wie każdy ale co zyska lekarz na możliwości
wszczepienia kumuś wątroby?

443. Data: 2000-02-10 06:09:54

Temat: Odp:Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: "Alicja" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do > W bazie patentow
USPTO sa dziesiatki tysiecy patentow security.
> Wystarczy je wdrazac.

Dla zainteresowanych podaje jeden znich.
Potrzebne beda:
- bardzo glodny tygrys
- noze wirujace bardzo ostre uruchamiane wolaniem o pomoc
- 16 tonowy ciezar
- oskubany kurczak - dla zmylenia przeciwnika
Instrukcja obslugi:
Wkladamy tygrysa do samochodu. Widzac wchodzacego do naszego samochodu
zlodzieja wzywamy pomocy, co natychmiast uruchamia noze wirujace bardzo
ostre. Dla pewnosci spuszczamy 16 tonowy ciezar. Pieczemy kurczaka. Jemy.

444. Data: 2000-02-10 07:12:06

Od: "Slawek van Hein" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Swiatek <m...@s...ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:87savu$rn1$...@h...uw.edu.pl...
Prosze przeczytac dwa - trzy
> poprzednie posty w tym watku. Przeczytac i przeanalizowac. Naprawde -
jestem
> wstrzasniety. Podobno internauci sa (statystycznie) lepiej wyksztalceni (w
> domysle - rowniez bardziej rozsadni, choc moze to nieuprawniony wniosek)
od
> reszty spoleczenstwa. To jakie poglady prezentuje ta reszta???
> Panowie, gdybym mial takie poglady, pewnie bym sie ich chocby podswiadomie
> wstydzil... a wy sie tak afiszujecie.

Czlowieku!
Dosc wstydu, dosc chowania glowy w piasek. Taki bandzior nie zastanawialby
sie ani sekundy przed poderznieciem ci gardla a my mamy byc mili i
kulturalni w wypowiedziach o tych podludziach???
Powinno sie dla nich stworzyc obozy zaglady.
Im bardziej bedziemy bierni, milczacy, kilturalni w stosunku do tego bydla
tym gorzej dal nas...

--
Uzdrawiam - (czasem :-)

Sławek van Hein
Mazda 626 2.0i Station Wagon
s...@p...pl

445. Data: 2000-02-10 07:38:33

Od: "Wiesio" <w...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Napewno na pl.sci.medycyna napewno znajda wiecej roznic miedzy kobieta i
mezczyzna procz narzadow i wynikajacych z nich funkcji :)))))
Zabawna jestes i chyba bardzo mlodziutka (jeszcze podstawowka?), reszte
twoich wypowiedzi pomine, gdyz ze wzgledu na twoj fanatyzm nie potrafisz
logicznie argumentowac swojego toku rozumowania (raz wszyscy sa rowni a raz
Bog wyroznia mezczyzne - dajac mu powolania :))))) To tyle, jak podrosniesz
to moze jeszcze pogadamy. I to juz jest koniec dyskusji z toba :))) twoja
argumentacja (filozoficzna) padla pod natlokiem przytoczonych argumentow.
Pozdrawiam i zycze dobrych ocen w szkole!
Wiesio :)

446. Data: 2000-02-10 07:45:12

Od: "Wiesio" <w...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego nie popierasz chandlu i przerabiania ludzi na pasze?? Przeciez jak
piszesz:
>Bazyl napisał(a) w wiadomości:
>Wolałabym nie być dla nikogo obiektem polowań, ale jak mnie kiedyś
>szlag trafi i na pewno nie będzie mi już potrzebna do szczęścia
>wątroba, nerka czy inne kawałki, to nie mam nic przeciwko temu, żeby
>ktoś ich jeszcze poużywał
i dalej
>Mój mąż, ani reszta rodziny nie
>mają zamiaru mnie mumifikować ani wystawiać po śmierci na oglądanie,
>więc nie rozumiem w czym problem.
Ja tez nie rozumiem. Czemu by nie przerobic cie na mydlo, troche miesa i
kosci z ciebie rzucic swiniom na pozarcie, ...., wszak ono ci juz do
niczego nie bedzie potrzebne i twojej rodzinie tez.

447. Data: 2000-02-10 08:24:20

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>kosci z ciebie rzucic swiniom na pozarcie, ...., wszak ono ci juz do
>niczego nie bedzie potrzebne i twojej rodzinie tez.

Facet, pitolisz, jakby Ci ząbki szły. Już ktoś napisał, i to chyba nie jeden
raz, że mydło nikomu _życia_ nie uratuje, a czyjaś nerka - tak.
Niewykorzystana zaś po prostu zgnije, zjedzą ją robaczki.

Wszystkim, którym świadomość, że ich zwłoki będą gniły w całości jest
niezbędna do dobrego samopoczucia, serdecznie życzę spróbowania np. życia z
nieczynnymi nerkami - drakońska dieta, co drugi dzień dializa, żyły w
strzępach. Have fun.

JoP

--
j...@u...com.pl j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

448. Data: 2000-02-10 08:25:50

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@w...kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c0uo4.9536$3...@n...tpnet.pl...
> [...]
do
> niczego nie bedzie potrzebne i twojej rodzinie tez.

Czy Ty do ciężkiej cholery nie rozumiesz i naprawdę nie widzisz
różnicy pomiędzy przerabianiem kogoś na mydło i rzucaniem na pożarcie
a uratowaniem komuś życia? Bo własnie odnoszę wrażenie, że nie
rozumiesz, jeśli tak właśnie jest to z mojej strony EOT, bo dziad o
kozie a baba o wozie.
Tatiana

449. Data: 2000-02-10 09:00:36

Od: "Wiesio" <w...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a) w wiadomości:
> [...]
>raz, że mydło nikomu _życia_ nie uratuje, a czyjaś nerka - tak.
>Niewykorzystana zaś po prostu zgnije, zjedzą ją robaczki.
Wlasnie!! niewykorzystane cialo po prostu zgnije. Nie wiem ja ty ale ja sie
od czasu do czasu myje mydelkiem. Z tego co mnie uczyli na lekcjach zywienia
brodne jedzenie lub brud na naszym ciele moze spowodowac rozne paskudne
choroby, ktore to moga doprowadzic nas do smierci, wiec czemu nie zapobiegac
tym chorobom uzywajac mydla, a czemu nie robic mydla z ludzi skoro i tak
zgnija.

450. Data: 2000-02-10 09:45:09

Od: "Wiesio" <w...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bazyl napisał(a) w wiadomości: <87u0iq$6da$1@sunsite.icm.edu.pl>...
> [...]
>a uratowaniem komuś życia? Bo własnie odnoszę wrażenie, że nie
>rozumiesz, jeśli tak właśnie jest to z mojej strony EOT, bo dziad o

Prawda jest taka, ze w jednym i drugim przypadku twoje cialo zostanie
sporzytkowane dla dobra innego czlowieka. I tu i tu mozesz uratowac komus
zycie, np. ktos bedzie sie myl mydlem z ciebie i usunie zarazek ze swojej
skory, ktory to by doprowadzil do choroby a pozniej do smierci. Czy ty tego
nie rozumiesz, ze prawidlowa higiena ciala moze ci uratowac zycie??

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA
Re: Homeopatia a działanie placebo...