preparat na wzrost masy?

1. Data: 2004-03-05 19:28:43

Temat: preparat na wzrost masy?
Od: "borys" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam problemy z niedowaga, zażywałem odżywki dla kulturystów...dobrze
sie odżywiam..ale niestety nie moge przybrać na wadze, nawet pomimo wizytom
na siłowni i djeie białkowej.

Czy znacie jakies srodki farmaceutyczne, powodujące wzrost masy u mężczyzn?
a pozatym nie powodujące groźniejszych skutków ubocznych? czy jak przy
odchudzaniu są specyfiki na przytycie???

Pozdawiam

2. Data: 2004-03-05 19:40:50

Temat: Re: preparat na wzrost masy?
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, mam problemy z niedowaga, zażywałem odżywki dla
> kulturystów...dobrze sie odżywiam..ale niestety nie moge przybrać na
> wadze, nawet pomimo wizytom na siłowni i djeie białkowej.

Dziwne, zmien "taktyke cwiczenia" ciezkie ciezary malo "machniec"

> Czy znacie jakies srodki farmaceutyczne, powodujące wzrost masy u
> mężczyzn? a pozatym nie powodujące groźniejszych skutków ubocznych?
> czy jak przy odchudzaniu są specyfiki na przytycie???

Cwiczyc, cwiczyc ...i jeszcze raz....

A tak apropo podaj swoje wymiary:)

Ja mam 188cm oraz waze 65kg, jestem tak samo silny jak rowiesnicy a moze nawet
bardziej:P (genetyka). Wiec sie nie martw tylko cwicz sobie i bedzie git

Pozdro Hektor

3. Data: 2004-03-05 20:08:45

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

X...@1...110.122.80,
Hektor <m...@N...alternatywa.net>:

> Dziwne, zmien "taktyke cwiczenia" ciezkie ciezary malo "machniec"

I nie za dlugi trening pojedynczy, 1-1.15 godziny, bo potem wchodzisz w
katabolizm. Najlepiej tzw. dzielony (split).

--
Robert

4. Data: 2004-03-05 20:45:38

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> I nie za dlugi trening pojedynczy, 1-1.15 godziny, bo potem wchodzisz w
> katabolizm. Najlepiej tzw. dzielony (split).

Dokladnie tak :)

5. Data: 2004-03-05 20:49:53

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nie za dlugi trening pojedynczy, 1-1.15 godziny, bo potem wchodzisz w
> katabolizm. Najlepiej tzw. dzielony (split).

Bardzo prosze powiedz co to znaczy :)), bo tez chodze na silownie (nie w
celu zwiekszenia masy) i ciekawa jestem.

Pozdrawiam Beata

6. Data: 2004-03-05 22:07:55

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c2ap5h$uli$...@s...infinity.net.pl,
Beatka <s...@i...net.pl>:

> Bardzo prosze powiedz co to znaczy :)), bo tez chodze na silownie
> (nie w celu zwiekszenia masy) i ciekawa jestem.

Katabolizm to w duzym uproszczeniu przerabianie tkanki na energie.

Trening dzielony natomiast polega na cwiczeniu tylko wybranych (zamiast
wszystkich) grup miesni w czasie jednego treningu. Wiecej bez trudu
znajdziesz na googlach.

Po polsku np.
http://www.dami.pl/~rafalsroka/
-> podzial treningu

--
Robert

7. Data: 2004-03-05 22:16:26

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Trening dzielony natomiast polega na cwiczeniu tylko wybranych (zamiast
> wszystkich) grup miesni w czasie jednego treningu. Wiecej bez trudu

Dzieki ;)

Pozdrawiam Beata

8. Data: 2004-03-06 00:42:16

Od: "strychnos" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze masz nadzczynnosc tarczycy?
Konieczna konsultacja z endokrynologiem.

KF

OBERON
Bola mnie stawy
Pytanie