preparat stymulujacy rozkrzewianie np jabłoni, nazwa

1. Data: 2007-09-01 17:53:31

Temat: preparat stymulujacy rozkrzewianie np jabłoni, nazwa
Od: "Marcin D" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może mi przypomnieć jak się nazywa preparat uzywany przez
szkółkarzy w celu pobudzenia tworzenia bocznych pedów u młodych drzewek?
Chodzi mi nie tyle o nazwę konkretnego preparatu lecz o nazwę ogólną takich
środków - resztę juz sobie wyszperam w necie.
Bardzo mi ta nazwa jest potrzebna a jak na złość wyleciała mi z głowy...
help help help:))

2. Data: 2007-09-01 19:54:50

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekator

3. Data: 2007-09-01 21:03:05

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fbc8uq$if1$1@inews.gazeta.pl Marcin D
<j...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> nazwę ogólną takich środków - resztę juz sobie wyszperam w necie.
> Bardzo mi ta nazwa jest potrzebna a jak na złość wyleciała mi z

Hejka. Bioregulatory, regulatory wzrostu (cytokininy i gibereliny), np.
Arbolin 036 SL i Promalin 3,6 SL. Można o tym poczytać w "Szkółkarstwie" nr
3 i 4 z 2004 roku. :-)
Pozdrawiam spolegliwie Ja...cki

4. Data: 2007-09-02 16:30:43

Od: "Marcin D" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> Arbolin 036 SL i Promalin 3,6 SL. Można o tym poczytać w "Szkółkarstwie" nr

Wielkie dzięki:)

022 Pedophile Warning 02
Rozmnażanie paproci...
pestki z dyni...
jak się rozmnaża paproć doniczkową?
Jeszcze o Allegrowych niespodziankach :)