jak się rozmnaża paproć doniczkową?

1. Data: 2007-08-31 11:53:52

Temat: jak się rozmnaża paproć doniczkową?
Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrydzień

Zwisają mi z paprosi jakieś kosmate sznurówki. Czy to ma jakiś związek z
kwitnięciem? ROzmnażaniem? Urwać i wsadzić w glebę?
Jak pomnożyć paprocie doniczkowe? Podział bryły?

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

2. Data: 2007-09-01 03:07:00

Temat: Re: jak się rozmnaża paproć doniczkową?
Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski napisał(a):

> Jak pomnożyć paprocie doniczkowe? Podział bryły?

w warunkach domowych tylko i wyłącznie.

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

3. Data: 2007-09-01 07:21:46

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kyllyan napisał(a):

> w warunkach domowych tylko i wyłącznie.

Hm... A to: Te sznurki służą do rozmnażania wegetatywnego. Należy do
doniczki paproci dostawić doniczkę z ziemią, wetknąć taki sznurek (nie
obcinać, broń boże) i czekać...
'

WEtknąłem, może za jakiś czas będę wiedział, kto ma rację.

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

Jeszcze o Allegrowych niespodziankach :)
drzewka w castoramie
Obrzeża ogrodowe
Z cyklu "Co to za roślina"
wyrównywanie trawnika