Jeszcze o Allegrowych niespodziankach :)

1. Data: 2007-08-31 11:56:03

Temat: Jeszcze o Allegrowych niespodziankach :)
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszłym roku kupiłam budleję, podobno różową. Ładnie
wyrosła, zakwitła i.. to jest budleja weyeriana, niewątpliwie
żółta :) Takiej też nie miałam, więc wielkich pretensji nie mam.

Krycha bez różowej budleji
Najpiękniejszą muzyką przed snem

2. Data: 2007-08-31 23:30:54

Temat: Re: Jeszcze o Allegrowych niespodziankach :)
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości

> W zeszłym roku kupiłam budleję, podobno różową. Ładnie wyrosła, zakwitła
> i.. to jest budleja weyeriana, niewątpliwie
> żółta :) Takiej też nie miałam, więc wielkich pretensji nie mam.

B. weyeriana brzydka nie jest :)
Pomimo to na allegro nie brakuje naciagaczy...

Pozdrawiam,
Bpjea

3. Data: 2007-09-01 15:32:08

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):
... Pomimo to na allegro nie brakuje naciagaczy...

> Pozdrawiam,
> Bpjea

Oj tak, jesczez mi żadne nasionko nie wzeszło z Allegro!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

4. Data: 2007-09-03 07:55:05

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:

> B. weyeriana brzydka nie jest :)
> Pomimo to na allegro nie brakuje naciagaczy...

Jak wszędzie :( Biały agrest okazał się czerwony chociaż kupiony
w sklepie zwykłym :) Przy czym ja nawet nie sądzę, że to świadome
oszustwo - po prostu kompletna niewiedza. Jeżeli sklep nie wstydzi
się wystawiać rośliny pod nazwą "bylina różowa" to już na pewno
należy się cieszyć kiedy roślinka rzeczywiście będzie byliną,
w kolorze dowolnym :)
Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2007-09-03 11:01:05

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak wszędzie :( Biały agrest okazał się czerwony chociaż kupiony
> w sklepie zwykłym :) Przy czym ja nawet nie sądzę, że to świadome
> oszustwo - po prostu kompletna niewiedza.

A skąd sprzedawca może wiedziać, co producent zapakował do doniczek.
Jak sprzedaje bylinę wieloletnią, to już są porządne kwalifikacje.
Nigdy nie kupuję na Allegro konkretnych odmian, wielu sprzedających
tylko sprzedaje towar z jakiejś hurtowni i wie tyle co sprzedawczyni
w sklepie.Jak kupię sasankę, to napewno będzie sasanka, a gdybym kupił
białą, to napewno będzie fioletowa.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2007-09-03 11:43:27

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger schrieb:
> W zeszłym roku kupiłam budleję, podobno różową. Ładnie
> wyrosła, zakwitła i.. to jest budleja weyeriana, niewątpliwie
> żółta :) Takiej też nie miałam, więc wielkich pretensji nie mam.
>
> Krycha bez różowej budleji

Wczoraj probowalem ukorzenic rozowa dla Ciebie. Jak wyjdzie dostaniesz w
przyszlym roku. Mam tez jakies siewki ale one sa takie fioletowo-rozowe.

Irek

7. Data: 2007-09-03 12:37:33

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec wrote:

> Wczoraj probowalem ukorzenic rozowa dla Ciebie. Jak wyjdzie dostaniesz w
> przyszlym roku. Mam tez jakies siewki ale one sa takie fioletowo-rozowe.

Dzieki, taką fioletowa mam i to ogromna, bo zimy w tym roku nie bylo,
galezie jej nie zmarzly i nic nie obcinalam. Wyrosla ponad 2 m, chyba
juz ze 3 będzie. Az szkoda, ze w końcu klimat upomni sie o swoje
i trzeba będzie przyciąć.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

drzewka w castoramie
Obrzeża ogrodowe