wyrównywanie trawnika

1. Data: 2007-08-30 07:03:49

Temat: wyrównywanie trawnika
Od: "janek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W kilku miejscach zrobiły mi się dołki w trawniku, osiadła ziemia (nawet
wiem dlaczego ;-)) średniy ok 50cm, głebokość 7-8 cm.
Dość nieprzyjemnie się chodzi, można się przewrócić.

Mam pytanie jak wyrównać i kiedy trawnik?
Odciąć darń i podsypać pod nią ziemi i położyć spowrotem? Czy sypać na
wierzch i posiać trawę lub może dosypywać po trochu ziemi na wierzch?
Kiedy to robić teraz czy może na wiosnę???

janek

2. Data: 2007-08-30 07:38:57

Temat: Re: wyrównywanie trawnika
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"janek" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
> wierzch i posiać trawę lub może dosypywać po trochu ziemi na wierzch?
> Kiedy to robić teraz czy może na wiosnę???

Podsypywać - trawa przerośnie - całość zwałować gładkim walcem po skoszeniu.
Później walcem z kolcami - w ostateczności aeratorem. Większe placki
podsiewać.

Dylemat z wyborem zywoplotu.
to nie kaczka dziennikarska, to polski horror
walka z samosiejkami
znowu jestem
Deren zakwitl ???