to nie kaczka dziennikarska, to polski horror

1. Data: 2007-08-29 21:01:43

Temat: to nie kaczka dziennikarska, to polski horror
Od: "Leszek " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i stało się...
Ja wiem, że temat jaki tu poruszę to NTG, ale o tym trzeba pisać wszędzie,
każdego powiadomić, podać dalej, niech wszyscy wiedzą co się w tej Polsce
będzie działo.... (bo tego co się dzieje i co podaje TV to nie chcę nawet
komentować).

Proszę przeczytać ten link
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070829/p
rawo/prawo_a_2.html

To nie jest żart, to nie jest kaczka, to jest najprawdziwsza prawda!!!!!!

Zastanawiam się teraz co zrobić z moją witryną...
1.zarejestrować (40zł rejestracja - jednorazowa??? coroczna???)
2.wykasować i zapomnieć.....
3.przenieść na serwer np w Czechach pod jakąś inną domeną i usunąć zdjęcia
gdzie można mnie rozpoznać...
4.nie zawracać sobie głowy i nic nie robić...

No przecież teraz to jestem przestępca i policja i prokuratura może się
pięknie wykazać, poprawić statystyki, mogą nawet film nakręcić jak mnie
zakuwają w kajdanki jako groźnego bandytę i pokazać w TV!!!!!

Jak żyć w tym zwariowanym kraju ?????????????

Leszek - Mój staw
http://staw.bieleccy.com.pl

2. Data: 2007-08-30 06:46:04

Temat: Re: to nie kaczka dziennikarska, to polski horror
Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek pisze:

> Zastanawiam się teraz co zrobić z moją witryną...
> 4.nie zawracać sobie głowy i nic nie robić...

Wlasnie tak.

pozdr.
pik

PS. na glupote nie ma rady; prawo autorskie przekroczylo juz dawno
granice absurdu, a prawo prasowe juz sie ociera o absurd.

3. Data: 2007-08-30 08:26:07

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek pisze:
> No i stało się...
> Ja wiem, że temat jaki tu poruszę to NTG, ale o tym trzeba pisać wszędzie,

Ta grupa, ta grupa. Wielu z nas ma lub chce zrobić swoje stronki.

> 1.zarejestrować (40zł rejestracja - jednorazowa??? coroczna???)

Z artykułu wynika, że jakby jednoroczna. Wczoraj, chyba w TVN-nie też o
tym mówili, tam zrozumiałam, że raz w roku trzeba płacić

> 4.nie zawracać sobie głowy i nic nie robić...

Myślę, że to najlepsza opcja :)

> Jak żyć w tym zwariowanym kraju ?????????????

"Uśmiechnij się -jutro będzie lepiej" :)

Kaśka

4. Data: 2007-08-30 09:25:27

Temat: Re:OT- to nie kaczka dziennikarska, to polski horror
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek napisał

> Ja wiem, że temat jaki tu poruszę to NTG, ale o tym trzeba pisać wszędzie,

Najlepiej do posłów z partii, do której masz zaufanie

> każdego powiadomić, podać dalej, niech wszyscy wiedzą co się w tej Polsce
> będzie działo.... (bo tego co się dzieje i co podaje TV to nie chcę nawet
> komentować).

Początek akcji wyborczej ?

> Zastanawiam się teraz co zrobić z moją witryną...
> 1.zarejestrować (40zł rejestracja - jednorazowa??? coroczna???)

A za rejestrację telewizora straszącego Cię tym, co to się dzieje, ile
razy płaciłeś ?

5. Data: 2007-08-30 09:31:01

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma ludzi niewinnych.
- Są tylko źle zaaresztowani.

Pozdrawiam calvi

6. Data: 2007-08-30 10:42:27

Od: "Ireneusz Szczecinski" <c...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Z tego co piszą w papierowej wersji Rzeczpospolitej, to można zrozumieć, że
rejestracja w sądzie jest jednorazowa, jak z resztą wszystkie pozostałe
rejestracje działalności gosp. itd. Kosztuje 40 zl. Okres jednego roku
dotyczy aktualizacji strony. Jeżeli strona będzie aktualizowana częściej niż
raz do roku to prawo prasowe uznaje ją za czasopismo....a to wymaga
rejestracji.
Jeśli więc ktoś zrobi stronę np. wizytówkę swojej firmy i nie będzie jej
aktualizował przez rok to nie musi rejestrować.
Na marginesie trzeba dodać, że w zgłoszeniu rejestracyjnym trzeba podać
wiele danych: np adres redakcji i dane wydawcy. A co jeśli stronkę redaguję
za każdym razem w innej kafejce?
A co z milionami niepełnoletnich majacych swoje blogi. Wszystkich do
poprawczaka.
Do 10 września wszyscy sędziowie SN mają złożyć swoje podpisy pod wyrokiem.
Najlepiej byłoby gdyby np. 11 września wszyscy posiadający swoje strony
odżałowali tych parę stów i zarejestrowali w sądzie swoje strony łącznie z
podstronami - każdą z osobna jako oddzielne czasopismo. Może wtedy sądy
zapchałyby się na 20 lat wnioskami i przestały wydawać co najmniej
"dyskusyjne" wyroki.
Sądziowie którzy wydali takie orzeczenie z pewnością nie są to ludzie
młodzi, i pewnie zasadę działania internetu znają tylko w teorii. Szkoda
słów.
Swoją drogą szczyt głupoty. Znowu pieniądze odpłyną z kraju do właścicieli
serwerów w innych krajach. Pozostanie tylko problem nie do rozwiązania.
Gdzie jest redakcja? :))

Z pozdrowieniami
I.S.

7. Data: 2007-08-30 23:20:22

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Leszek wrote:

> [...]
> gdzie można mnie rozpoznać...
> 4.nie zawracać sobie głowy i nic nie robić...

Raczej 4. Samochodem nie wolno jeździć przekraczając dozwoloną prędkość
i czasem ktoś zapłaci mandat, ale przecież każdy, który jeździ, czasem
prędkośc przekroczy...

Definicja prasy w ustawie "Prawo prasowe" jest następująca:

Prasa oznacza publikacje periodyczne, które nie tworzą zamknietej,
jednorodnej całosci, ukazujące się nie rzadziej niż raz
do roku, opatrzone stałym tytułem albo nazwą, numerem bieżącym i datą, a
w szczególności: dzienniki i czasopisma, serwisy
agencyjne, stałe przekazy teleksowe, biuletyny, programy radiowe i
telewizyjne oraz kroniki filmowe; prasą są także wszelkie istniejące
i powstające w wyniku postępu technicznego środki masowego
przekazywania, w tym także rozgłośnie oraz tele - i radiowęzły
zakładowe, upowszechniające publikacje periodyczne za pomocą druku,
wizji, fonii lub innej techniki rozpowszechniania; prasa
obejmuje również zespoły ludzi i poszczególne osoby zajmujące się
działalnością dziennikarską.

Jeśli chcesz aby Twoja strona jak najmniej podpadała pod tę definicję, to:

1) Dokonuj zmian w nierównych odstępach czasu, aby jak najmmniej
podpadało to pod "periodyczne".

2) Nie opatruj strony tytułem ani nazwą.

3) Nie podawaj daty uaktualnienia.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2007-08-31 05:47:25

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisał(a):
> "Uśmiechnij się -jutro będzie lepiej" :)

Może nie jutro już, a po siódmym września?..

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

9. Data: 2007-09-01 18:28:21

Od: <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Ta grupa, ta grupa. Wielu z nas ma lub chce zrobić swoje stronki.

> Z artykułu wynika, że jakby jednoroczna. Wczoraj, chyba w TVN-nie też o
> tym mówili, tam zrozumiałam, że raz w roku trzeba płacić
Nie ma rozporządzeń. Do opublikowania w dzienniku ustaw (mała litera
zamierzona)
OLAĆ.

> Myślę, że to najlepsza opcja :)

Aż do wyjścia dziennika ustaw. Potem sprawdzić w TK.

Kurtyzana, sam nie wiem ;-)

> "Uśmiechnij się -jutro będzie lepiej" :)

Lepiej to już było :-(

Przemek z lasu

10. Data: 2007-09-01 18:47:59

Od: <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:46d750b5$0$18991$4c368faf@roadrunner.com...
> [...]
>
> 1) Dokonuj zmian w nierównych odstępach czasu, aby jak najmmniej
> podpadało to pod "periodyczne".
>
> 2) Nie opatruj strony tytułem ani nazwą.

Dopatruję (bo nie chcę napisać że "redaguję") stronę pewnego przedszkola.

Wg. naszych "geniuszy":
A. Jestem redaktorem - ze wszystkimi konsekwencjami. :-( Takż e dla
przedszkola.

B. Muszę "zmieścić" się w prawie, czyli co proponujesz:

1. Nie będzie cotygodniowych aktualizacji stron "aktualności", "w tym
miesiacu" czy "archiwum"
(ponad 100 wejść w miesiącu). Czyli te strony tracą sens.

2. Hmm... To znaczy co - wykasować pewne sekcje? Przecie kce aby mnie
znleziono.

3. Tiaa... A serwer nie rejestruje daty uplaud'u...

Pozdrawiam (schizofrenicznie) <- wzorem forumowicza -
PODPADAJĄCEGO POD PRAWO BO CZĘSTO ODPOWIADAJĄCEGO

Przemek z lasu

PS.Albo ja (kaktus) czegoś nie rozumiem,
albo....

PM

walka z samosiejkami
znowu jestem
Deren zakwitl ???
Korzenie drzewa - zabezpieczenie przed grzybami
Kiedy przyciac wierzbe japonska?