Obrzeża ogrodowe

1. Data: 2007-08-31 06:16:14

Temat: Obrzeża ogrodowe
Od: "Adam from B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mozecie podzielic sie swoimi spostrzezeniami o obrzezach trawnikow
(ogrodowych)
do zastosowania na dzialece "pracowniczej".
Z tworzywa czy metalowe?
Nie dotyczy obrzezy typu "RollBord". Te wydaja sie brzydkie i
niepraktyczne.
Jakie obrzeze do czego stosowac?
Gdzie tanio kupic?

2. Data: 2007-08-31 20:35:07

Temat: Re: Obrze a ogrodowe
Od: nevisilien <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Sie, 08:16, "Adam from B" <b...@p...onet.pl>
wrote:
> [...]
> (ogrodowych)
> do zastosowania na dzialece "pracowniczej".

zale y od stylu dzia eczki :) ja mam szczególne upodobanie do ceg y
rozbiórkowej i podk adów kolejowych

> Gdzie tanio kupic?
no ... wy ej wymienione si zdobywa :) warto da og oszenie do farta,
czy innych anonsów, ludzie chc cy sie pozby takich "odpadów" sami sie
zg aszaj :)

Z cyklu "Co to za roślina"
wyrównywanie trawnika
Dylemat z wyborem zywoplotu.
to nie kaczka dziennikarska, to polski horror
walka z samosiejkami