prezent dla taty

31. Data: 2006-09-15 08:02:24

Temat: Re: prezent dla taty
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
news:450a4bf3$1@news.home.net.pl...
> Basia Kulesz wrote:
> (...)
>
> Jeżeli jakies przyzwoite, to mogę Cię od nich uwolnić. I tak muszę kupić
> nowe, bo starym się zrobił prześwit w środku i mogę nimi co najwyżej
> rzucać w kreta ;)

O, na rzucanie nimi w sroki nie wpadłam. Fiskars, ale próbowałam tym
przycinać rutę i santolinę, żeby je w ogóle wykorzystać i mam wrażenie, że
się chwieją. Ale jeśli chcesz spróbować, to z przyjemnością się od nich
uwolnię:D

Pozdrawiam, Basia.

32. Data: 2006-09-15 10:24:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> [...]
> się chwieją. Ale jeśli chcesz spróbować, to z przyjemnością się od nich

Ee, jak rozchwiane to dziękuję, rzucaj w sroki :) Jeszcze można nosić w
chlebaku, bo się "chleboczą" i z tego chlebotania robi się odstęp
miedzy ostrzami i klops:(

Najpiękniejszą muzyką przed snem

33. Data: 2006-09-15 10:56:58

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nienamyslony napisał:

> teren dla podkaszarki to głównie rów przy drodze w którym jest dużo kamieni
> i ślimaków

Błe :-(
To jeszcze zestaw masek i kasków ochronnych ?

Pozdrawiam, Barbara

34. Data: 2006-09-18 20:34:26

Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Można bez tego ,, Błe" maseczka ze ślimaków jest zawsze
w dobrym tonie. Szczególnie tych obłych mają dużo śluzu.
Pozdrawiam Krzysztof

35. Data: 2006-09-20 17:53:04

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik o...@o...pl napisał:
>....................... maseczka ze ślimaków jest zawsze
> w dobrym tonie.

Ja jeszcze kamieni z rowu głową nie polaryzowałam :-)
Maseczka metryki nie zmieni

Pozdrawiam, Barbara

36. Data: 2006-09-20 18:10:56

Od: Dobranoc <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Miącz wrote:

> Maseczka metryki nie zmieni

Ale może ją przykryć.

Pozdrawiam
Baska

kosiarka do trawy
dynia mutant w moim ogrodzie
Polskie firmy oferujace ciekawe nasiona
cz. I: tykwa i tajemnica, cz. II: przedstawiam moj ogrodek ;-)
czas na rybki...