prezent dla wychowacy ?pomysly ,porady :)

1. Data: 2007-03-28 07:11:58

Temat: prezent dla wychowacy ?pomysly ,porady :)
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Młode konczy zaraz zerówkę ,oczywiscie uroszyste zakonczenie
,podziękowania dla Pan(3) kwiaty ale szukamy pomyslu na prezent w ramach
podziękowan,nie tlyko na odczep sie bo trafilismy na najlepsze panie w
przedszkolu.
Jak to u was wygladalo,bedzie wygladac?
p.

2. Data: 2007-03-28 10:11:19

Temat: Re: prezent dla wychowacy ?pomysly ,porady :)
Od: "Ksiezna2006" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ,podziękowania dla Pan(3) kwiaty ale szukamy pomyslu na prezent w ramach
> podziękowan,nie tlyko na odczep sie bo trafilismy na najlepsze panie w

U mlodej byly kwiaty ( po piec dlugich roz), dyplomy uznaniowe; pieknie
oprawione, recznie pisane podziekowania, oraz albumy piekne, malarstwo dla
jednej pani, architektura dla drugiej i dla pani ktora pomagala dzieciom i
nakrywala do stolow encyklopedia kobiet.
Dyrektorka dostala roze i podziekowanie oprawione. Zrobilismy tez na placyku
grilla. Zamknelismy sie w 800 pln.

Ania

3. Data: 2007-03-28 10:51:36

Od: "soneet" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> [...]
> ,podziękowania dla Pan(3) kwiaty ale szukamy pomyslu na prezent w
> ramach podziękowan,nie tlyko na odczep sie bo trafilismy na najlepsze

Witam,

stanęłam przed tym samym problemem.
W zeszłym roku żegnaliśmy dyrektorkę przedszkola odchodzącą na emeryturę.
Wspaniałą kobietę i pedagoga. Dzieci z grupy przygotowąły prace plastyczne
wykonane różnorodnymi technikami. Dużo tego było, z 50 kart. Przygotowałam
zdjęcie dzieci w formacie A4, stronnicę z wierszem i kilkoma zdaniami
podziękowania. Oprawiliśmy to w introligatorni w płótno. Jedna z mam
namalowała obrazek (nie wiem jaką techniką) na okładce. I taka pamiatke
dostała Pani Dyrektor. ale potrzebna była współpraca wychowawczyń, bo one
pracowały z dziećmi przy rysunkach. (dla Wychowawczyń to ewentualnie rodzice
z dziećmi w domu - ale czasem jest trudno wszystkich zmobilizować do pracy
na rzecz grupy)

W tym roku pomysł był taki żeby każde dziecko pomalowało szklankę (np taką z
duraleksu-przezroczystą) - i taki serwis podarowalibyśmy wychowawczyniom.
Może być także wazon, czy innego typu szkło użytkowe z nadrukowanym zdjeciem
grupy (tak jak sie robi kubki z nadrukiem reklamowym).
Zdecydowaliśmy sie na obraz na szkle malowany (np łaczka, drzewo) z
wkomponowanymi zdjeciami wychowanków.

można jeszcze zrobić gliniana rzeźbę z odciskami rąk dzieci.

o czymś gotowym kupionym w sklepie nie myśleliśmy

pozdrawiam wiosennie
soneet.

4. Data: 2007-03-28 15:29:18

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> można jeszcze zrobić gliniana rzeźbę z odciskami rąk dzieci.
>
> o czymś gotowym kupionym w sklepie nie myśleliśmy

I to mi się podoba, bo jesli chodzi o kupowanie prezentów nauczycielom
jestem zdecydowanie przeciw.
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

5. Data: 2007-03-28 15:33:04

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):
> [...]
> ,podziękowania dla Pan(3) kwiaty ale szukamy pomyslu na prezent w ramach
> podziękowan,nie tlyko na odczep sie bo trafilismy na najlepsze panie w
Chcesz powiedzieć, że będziecie specjalnie dziekować paniom za to, że
były takie jakie być powinny?? Świat zwariował... O_o
Ania

6. Data: 2007-03-28 15:35:41

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ksiezna2006 napisał(a):
> U mlodej byly kwiaty ( po piec dlugich roz),

Ja się pewnie nie znam, ale w/g mnie róż naucielom się nie daje - chyba
że się pała do niej goracym uczuciem ;))

> [...]
> jednej pani, architektura dla drugiej i dla pani ktora pomagala dzieciom i
> nakrywala do stolow encyklopedia kobiet.

Suuper, po prostu super-extra, już teraz wiem dlaczego niektóre
nauczycielki są wiedźmowate - to te, które nigdy nie dostały prezentu za
wykonywanie swoje pracy. Echhh..

> Dyrektorka dostala roze i podziekowanie oprawione. Zrobilismy tez na placyku
> grilla. Zamknelismy sie w 800 pln.

Tylko 800?

Ania

7. Data: 2007-03-28 16:14:46

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz powiedzieć, że będziecie specjalnie dziekować paniom za to, że
> były takie jakie być powinny?? Świat zwariował... O_o

a ty na koniec roku nie dawalas kwiatka czy prezentu-pamiatki dla
wychowawcy?
Panie sa wyjatkowe i rodzice sa wyjatkowo zadowoleni ,co niektorzy
pewnie podziekuja osobiscie gdy dziecko mialao jakies klopty,problemy.
jak dla mnie prezent wspolny jest wystarczajacy.
p.

8. Data: 2007-03-28 16:26:26

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> a ty na koniec roku nie dawalas kwiatka czy prezentu-pamiatki dla
> wychowawcy?
Kwiatka tak (nie róże), prezentów nie - nie sądzisz, że takie prezenty
moga być demoralizujące? Nie mówię o pracach dzieci skomponowanych w
jakiś album, a o złotych łańcuszkach (pomysł mam koleżanek mojej córki
na koniec III klasy), rzeźbach nowoczesnych itp.itd.

Ania

9. Data: 2007-03-28 16:28:46

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):
> Kwiatka tak (nie róże),

Żeby była ścisłość - kwiatki dają moje dzieci.
Ania

10. Data: 2007-03-28 16:43:02

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eue1pf$che$2@inews.gazeta.pl>
@nn <a...@g...pl> pisze:

> Chcesz powiedzieć, że będziecie specjalnie dziekować paniom za to, że
> były takie jakie być powinny?? Świat zwariował... O_o

A za co w takim razie powinno się dziękować ludziom?
Dla mnie to naturalne, że chce się wyrazić swoją wdzięczność dla kogoś,
nawet, jeśli ten ktoś zachował się tak, jak powinien.

--
Nixe

Jak mówić, żeby dzieci...
7-latek i basen
dyskusja o produktach spożywczych - płatne
Przyjęcie
Depresja niszczy nas i dzieci [artykuł+sonda]