prezent dla wychowacy ?pomysly ,porady :)

11. Data: 2007-03-28 16:44:23

Temat: Re: prezent dla wychowacy ?pomysly ,porady :)
Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eue4ti$1te$1@inews.gazeta.pl>
@nn <a...@g...pl> pisze:

> Kwiatka tak (nie róże)

Co jest złego w różach?

--
Nixe

12. Data: 2007-03-28 16:52:32

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:eue4ti$1te$1@inews.gazeta.pl>
> @nn <a...@g...pl> pisze:
>
>> Kwiatka tak (nie róże)
>
> Co jest złego w różach?

A gdzie ja napisałam, że jest w nich coś złego?
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

13. Data: 2007-03-28 17:23:03

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwiatka tak (nie róże), prezentów nie - nie sądzisz, że takie prezenty
> moga być demoralizujące? Nie mówię o pracach dzieci skomponowanych w
> jakiś album, a o złotych łańcuszkach (pomysł mam koleżanek mojej córki
> na koniec III klasy), rzeźbach nowoczesnych itp.itd.

demoralizujace byloby to dane przed wykonanie swojej pracy i po
zakonczeniu kazdego roku.

kobieta zajmowala sie naszymi dziecmi przez 4 lata i robila to z
prawdziwym oddaniem dlatego chcemy aby miala pamiatke.

z tego co wiem obowiazku skladania sie nie ma.
p.

14. Data: 2007-03-28 17:43:37

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:eue6ef$6sn$1@inews.gazeta.pl>
@nn <a...@g...pl> pisze:

> A gdzie ja napisałam, że jest w nich coś złego?

No to spytam inaczej.
Dlaczego "nie róże"?
W sensie dlaczego to tak podkreślasz?

--
Nixe

15. Data: 2007-03-28 18:52:18

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> No to spytam inaczej.
> Dlaczego "nie róże"?
> W sensie dlaczego to tak podkreślasz?

Pisałam wyżej/niżej, ale powtórzę:moje zdanie jest takie, że róże
nauczycielce można podarować jeśli pała się do niej gorącym uczuciem -
moje córki dają nauczycielom np. słoneczniki :)
I żeby nie pisać dwóch odpowiedzi: nie mam nic przeciwko wdzięczności i
dziękowaniu samemu w sobie - jeśli jestem wdzięczna
nauczycielce/nauczycielowi, to w rozmowie z nim dziękuję mu, jeśli moje
dziecko wyjatkowo lubi jakiegoś nauczyciela, to dziękuje mu na swój
sposób - robi laurkę, czy lepi kwiatka z modeliny, itp.
Chodziło mi o dziwny zwyczaj kupowania coraz droższych prezentów (od
kilkuset zł wzwyż) - pamiętam zebranie, na którym padały takie pomysły,
że zaczęłam się obawiać czy w gimnazjum nie padnie propozycja żeby się
składać na samochód :)

Ania

16. Data: 2007-03-28 19:18:35

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:euedf2$95f$1@inews.gazeta.pl>
@nn <a...@g...pl> pisze:

> Pisałam wyżej/niżej, ale powtórzę:moje zdanie jest takie, że róże
> nauczycielce można podarować jeśli pała się do niej gorącym uczuciem -
> moje córki dają nauczycielom np. słoneczniki :)

Eee, to raczej ja nie robię takiego podziału na kwiaty w zależności od
uczucia :)
Jedynych jakich nie wręczam, to z oczywistych powodów chryzantem (choć są
bardzo piękne).

--
Nixe

17. Data: 2007-03-28 19:23:45

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Eee, to raczej ja nie robię takiego podziału na kwiaty w zależności od
> uczucia :)
> Jedynych jakich nie wręczam, to z oczywistych powodów chryzantem (choć
> są bardzo piękne).

Jeszcze anturium i wieńców ;-)

--

Paulinka

18. Data: 2007-03-28 19:39:31

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:euefcj$upa$1@node4.news.atman.pl>
Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> pisze:

> Jeszcze anturium i wieńców ;-)

I kalii. Choć z kalii kiedyś widziałam przepiękną wiązankę ... ślubną ;-)

--
Nixe

19. Data: 2007-03-28 19:52:29

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> I kalii. Choć z kalii kiedyś widziałam przepiękną wiązankę ... ślubną ;-)

Ja jeszcze frezji nie znoszę, też mi się jakieś pogrzebowe wydają:)

--

Paulinka

20. Data: 2007-03-29 06:51:17

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I kalii. Choć z kalii kiedyś widziałam przepiękną wiązankę ... ślubną ;-)

moj ojciec po 31 latach malzenstwa potrafi przytargac kalie na urodziny
mamy chociaz wie ze ich nie znosi :-/ i powtarza to przed kazdymi
urodzinami. rece opadaja.
p.

Jak mówić, żeby dzieci...
7-latek i basen
dyskusja o produktach spożywczych - płatne
Przyjęcie
Depresja niszczy nas i dzieci [artykuł+sonda]