Re: próbki

From: Mo <l...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: próbki
Date: Mon, 07 Jun 2004 11:57:50 +0200

Ktoś (Anna M. Gidyńska, a któżby!) wyklepał:

> jest masa prokonsumenckich periodyków. zresztą, nie trzeba
> prokonsumenckich. jeśli parę miesięcy temu Poradnik Domowy opublikował
> zestawienie, z którego jasno wynikało, że zwykły krem Nivea za 5 zł
> jest panaceum na wszelkie dolegliwości, podczas gdy takie Kanebo za
> 500 pln to mieszanka, jak zwykła mawiać pewna moja znajoma, gówna i
> wody, to najwyraźniej konsorcja kosmetyczne nie mają do powiedzenia aż
> tak wiele, jakby się mogło wydawać. abstrahuję tu od oczywistej
> niedorzeczności takiego zestawienia.

Dlatego właśnie wydaje mi się, ze to nigdy nie będzie obiektywne - ktoś
te badania, porównania itd. musi zasponsorować, dlaczego by nie jakaś
firma kosmetyczna? Tym samym jej produkty od razu wypadną lepiej... a
poszczególnym klientkom i tak wyjdzie wszystko inaczej, bo przecież
każdy reaguje indywidualnie. :)

b--

Pozdrawiam
M.

--
"Dla kochanków śmierć jest nocą poślubną." (Novalis)