Re: probki

1. Data: 2002-08-06 18:15:34

Temat: Re: probki
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aio4ft$9dp$1@news.tpi.pl...
> no i szlag mnie w koncu trafil!
> (...)
>
> to jest norma, czy moze mam takiego pecha?:))

Ja kosmetyki selektywne kupuje wlasciwie w jednym sklepie. Skusili mnie
wlasnie "zasypywaniem" probkami. Za kazda kolejna wizyta dostaje do
przetestowania takie kosmetyki jakie mnie interesuja. Jezeli w danej chwili
nie ma testera produktu, ktory chcialabym wyprobowac to zglaszam sie do nich
pozniej. Nawet jak nic nie kupuje tylko sobie ogladam to nie wychodze z tego
sklepu bez probki:-))) Nie mowiac o tym (nie mam pojecia na jakiej zasadzie
to dziala) ze na swieta czy mikolaja dostaje megaprobke czyli np krem w
troszke tylko mniejszym opakowaniu niz normalnie. Kilka razy zdazylo mi sie
dostac "opakowanie zbiorcze" - kilka probek produktow z tej samej
lini...:-))))
Tez przy jakiejs okazji zostalam obdarowana ksiazka z biografia Heleny
Rubinstein, katalogiem produktow Clarinsa - tez w formie ksiazeczki...
Dodam ze kilkakrotnie bylam zapraszana na pokazy makijazu (z roznym efektem
zreszta ale to nie wina personelu tylko wizazysty).
Mam tylko nadzieje ze mi tego sklepu nie zlikwiduja!!!:-))))
Acha i jak przychodze na zakupy w towarzystwie meza czy kolezanek to oni
takze nie wychodza bez probek. Zreszta dla meza (ktory czasem odbiera tam za
mnie zamowione zakupy:-) ) zawsze cos dodaja, a to jakis nowy meski zapach a
to probke kremu...
Bardzo chcialabym zeby wiecej bylo takich sklepow...
Dodam dla jasnosci ze nie mam zadnych znajomosci w tym sklepie a wlasciciel
nie jest moim wujkiem, ciotka itd:-))))
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-08-06 20:19:39

Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ja kosmetyki selektywne kupuje wlasciwie w jednym sklepie. Skusili mnie
> wlasnie "zasypywaniem" probkami.

A gdzie sie miesci ten radosny przybytek? :)
Iwonka

1. Data: 2002-08-06 21:16:55

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A gdzie sie miesci ten radosny przybytek? :)
> Iwonka

W Krakowie:-)))
DominikaNM

1. Data: 2002-08-06 22:16:22

Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

> W Krakowie:-)))
> DominikaNM

Fajnie ze w Krakowie, a ulica, nazwa? :)))))

1. Data: 2002-08-07 04:46:06

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SkorpioGirl tak oto pisze:

> Fajnie ze w Krakowie, a ulica, nazwa? :)))))

W Krakowie to nie wiem, ale jeśli będziecie w Gdyni, to polecam
sklep-perfumerię "Olimpia" w C.H. Klif lub na ul. Świętojańskiej (numeru nie
kojarzę, ale tak z grubsza na samym środku ;-).
Próbek nie żałują.

Maja

1. Data: 2002-08-07 07:25:51

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> napisał w wiadomości

> Fajnie ze w Krakowie, a ulica, nazwa? :)))))

To jest mala perfumeria na Placu Mariackim.
Pozdrawiam
DominikaNM

Re: meska uroda
depilacja linii bikinii