problem detektywistyczny

1. Data: 2004-02-04 17:06:26

Temat: problem detektywistyczny
Od: "Bartosz" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do rozwikłania pewna zagadke której sam stałem się uczestnikiem. Liczę
na waszą pomoc.
Jakiś czas temu zacząłem się spotykać z kobietą, z pewnych względów jej
zachowanie wydało mi się dziwne. Ale chciałbym skupić się na aspekcie
medycznym tej sprawy.
1. Kobieta mimo 30 lat na karku ma powżne problemy z trądzikiem na twarzy
jak i na plecach. Mimo stosowania rozmaitych maści i niezwykłej dbałości o
siebie wciąż ma coraz to nowe wypryski na skórze.
2. Punkt pierwszy nie wydałby mi się niepokojący, gdyby nie kartka którą
zostawiła pewnego dnia u mnie zawierająca zalecenia lekarza. Kartka zawiera
następującą treść:
Leczenie:
METRONIDAZOL - tabletki (mąż i żona) 3x1 tabletki po posiłkach przez 7 dni
METRONIDAZOL KREM - (mąż i żona). Miejsca chorobowe smarować przez 10 -12
dni.
METRONIDAZOL - tabletki dopochwowe 1x dziennie wieczorem przed snem przez 10
dni.

Nie znam się na medycynie ale to co przeczytałem zaniepokoilo mnie. Dla mnie
laika wynika z tego, że może ona cierpieć na jakąś chorobę przenoszoną drogą
płciową tymbardziej, że dowiedziałem się, że metronidazol bywa stosowany w
takich przypadkach. Czy moje przypuszczenia są prawdopodobne? Czy mogę
zacząć się niepokoić o stan swojego zdrowia? Przestaliśmy sypiać ze sobą 2
tyg. temu na razie nie mam żadnych objawów ale myślę że mój niepokój jest
uzasadniony i podsycony przez informację, że metronidazol bywa stosowany w
niejakiej rzęsistce. Nie wiem czy owa rzęsistka jest chorobą uleczalną czy
nie. Oraz nie wiem czy jest to jedna z tysiąca możliwości które mogą wynikać
z danych jakie wam przedstawiłem czy może prawdopodobieństwo, że to owa
rzęsistka jest bardzo duże.
Proszę was o przedstawienie możliwych hipotez wynikających z informacji
które przytoczyłem. Musze dodac,że dziewczyna zniknela z pola mojego
widzenia i nie odzywa sie do mnie, nie zlozyla zadnych wyjasnien. Mam
podstawy by twierdzic, ze swiadomie zostawila ta kartke u mnie.
Prosze o opinie.
Pozdrawiam.
Bartek

2. Data: 2004-02-04 17:34:43

Temat: Re: problem detektywistyczny
Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To już było...

pzdr
lN

3. Data: 2004-02-04 19:33:12

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przedewszystkim to porozmawiaj z Nią o tym!!!

4. Data: 2004-02-04 20:45:28

Temat: Odp: problem detektywistyczny
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przedewszystkim to porozmawiaj z Nią o tym!!!

Przeciez Bartosz napisal, ze nie ma jak z nia porozmawiac i prosi o rade
kogos, kto sie na tym zna.
Bardzo zaluje, ale ja niestety nie mam na ten temat zielonego pojecia.
Basiek.

5. Data: 2004-02-04 22:52:44

Od: "K" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Leczenie:
> METRONIDAZOL - tabletki (mąż i żona) 3x1 tabletki po posiłkach przez 7 dni

Takie dawkowawnie może wskazywać na zakżenie następującymi drobnoustrojami:

Gardia lamblia (250mg co 8 godz przez 5-7 dni)

Trichomonas vaginalis (250mg co 8 godz. przez 7 dni)

Metronidazol jest dostępny w tablektach po 250mg.

krem i te tabletki dopochwowe dodatkowo wskazują na chorobę weneryczną

K.

6. Data: 2004-02-05 10:35:44

Od: "unknown" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście dość dziwne, ja bym radziła iść do proktologa (chyba tak się
nazywa lekarz "od mężczyzn") i poprostu się przebadać. Wiele chorób ma
utajony okres rozwoju. Powodzenia!

Kaśka

7. Data: 2004-02-05 10:47:27

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"unknown" <f...@o...pl> wrote in message

> Rzeczywiście dość dziwne, ja bym radziła iść do proktologa (chyba
tak się
> nazywa lekarz "od mężczyzn")

Urolog raczej albo dermatolog po prostu. Proktolog to chyba z drugiej
strony ;-)))))

J.

8. Data: 2004-02-05 11:22:50

Od: "margo" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzeczywiście dość dziwne, ja bym radziła iść do proktologa (chyba tak się
> nazywa lekarz "od mężczyzn") i poprostu się przebadać. Wiele chorób ma
> utajony okres rozwoju. Powodzenia!

... oj nie wydaje mi się żeby proktolog szczególnie był preferowany dla
mężczyzn, chyba że ... są innej orientacji ... ;-) ... ja naszemu Detektywowi
raczej bym proponował wizytę u dermatologa ze specjalnością wenerologii ( dla
kobiet z tym problemami też wskazany ) ;-)

Marcin

9. Data: 2004-02-05 14:47:27

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bvt702$ha4$1@news.mch.sbs.de...

> "unknown" <f...@o...pl> wrote in message

> tak się

lekarz od mezczyzn to raczej androlog...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl