problem natury fizjologicznej

1. Data: 2005-06-20 21:50:20

Temat: problem natury fizjologicznej
Od: kober <kubawydra@_tnij_.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
od jakiegos czasu nurtuje mnie nastepujacy problem. otoz po wypicu
wiekszej niz 0.5l ilosci plynow, _musze_ udac sie, w niedlugim czasie,
"za potrzeba". o ile pijac 3 browarki w jakims pubie, nie jest to wielki
problem, o tyle na maratonie mtb w zyrardowie w ciagu 4h30 jazdy
musialem zatrzymywac sie 3 razy. do tego skorzystalem z toalety raz, tuz
przed startem oraz raz, tuz po przekroczeniu linii mety, co daje az 5
"wyjsc" w 5h :c.
wieczorem przed startem wypilem 1l soku, rano w niedziele jakies 0.3l,
tuz przed startem z 0.2l plynow i okolo 1.25l podczas maratonu...
tymczasem moi koledzy pijac - mniej, wiecej - tyle co ja, "za potrzeba"
udali sie w sumie 2 razy w ciagu tylu godzin.

wiem, ze to temat niekoniecznie na ta grupe, ale moze ktos ma podobny
problem i pomoze mi okreslic przyczyne, albo wykazac koniecznosc wizyty
u lekarza :D.
mam 24 lata, 1.78m, 70kg.

pozdrawiam
kober

2. Data: 2005-06-21 16:24:37

Temat: Re: problem natury fizjologicznej
Od: rossel <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

kober napisał(a):

> na maratonie mtb w zyrardowie w ciagu 4h30 jazdy
> musialem zatrzymywac sie 3 razy.

Lej w biegu, szkoda czasu na takie drobnostki ;) A tak poważnie, to może
to jest jakiś taki osobliwy "tik nerwowy" na okoliczność zawodów. Jeżeli
sytuacja powtarza się tylko przy okazji ważnych wydarzeń.

Pozdro

3. Data: 2005-06-21 16:30:17

Od: kober <kubawydra@_tnij_.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

rossel wrote:
> Lej w biegu, szkoda czasu na takie drobnostki ;) A tak poważnie, to może
> to jest jakiś taki osobliwy "tik nerwowy" na okoliczność zawodów. Jeżeli
> sytuacja powtarza się tylko przy okazji ważnych wydarzeń.

raczej nie ma to podloza nerwowego. tak jak napisalem zdarza sie to
wylacznie, gdy pije ciut wiecej - czy to browar w pubie, czy tez
izotonik na zawodach... "za potrzeba" udaje sie 2-3 razy czesciej niz
moi kompanii/rywale :c

4. Data: 2005-06-21 19:05:26

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d99fak$anv$...@n...wp.pl,
kober <kubawydra@_tnij_.o2.pl>:

> [...]
> wylacznie, gdy pije ciut wiecej - czy to browar w pubie, czy tez
> izotonik na zawodach... "za potrzeba" udaje sie 2-3 razy czesciej niz

Wez jeszcze pod uwage ucisk siodelka, moze to kwestia anatomii Twojej lub
siodelka ;-)

--
Robert

Co lekarze winni?
kłopoty ;)
bardzo wazne!!
w jakim wieku pigułki antykoncepccyjne ?
Niskie tetno 42