kłopoty ;)

1. Data: 2005-06-20 20:15:04

Temat: kłopoty ;)
Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

jestem w kropce ;) mój pan i władca ma problemy z wypróżnieniem ;) czym mam
go nakarmić, zeby mu ulżyło? ;) owoce nie pomagają...nie znam się za bardzo
na tym...może trzeba wyeliminowac jakis składnik z jadłospisu?

pozdrawiam,
n_d

2. Data: 2005-06-20 20:30:41

Temat: Re: kłopoty ;)
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup mu suszone morele. Są smaczne i działają na ten problem bardzo
skutecznie. Tylko niech nie zje od razu pól kilo, bo spędzi noc w toalecie.
JAck

3. Data: 2005-06-20 20:34:34

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> Kup mu suszone morele. Są smaczne i działają na ten problem bardzo
> skutecznie. Tylko niech nie zje od razu pól kilo, bo spędzi noc w
toalecie.
> JAck

dzieki ;) napewno spróbuję ;) jak nie pomoze to się znowu zgłoszę :D

n_d

4. Data: 2005-06-20 20:45:57

Od: Basia <b...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 20 Jun 2005 22:15:04 +0200, n_d napisał(a):

> jestem w kropce ;) mój pan i władca ma problemy z wypróżnieniem ;) czym mam
> go nakarmić, zeby mu ulżyło? ;) owoce nie pomagają...nie znam się za bardzo
> na tym...może trzeba wyeliminowac jakis składnik z jadłospisu?

Zrób mu lewatywę.

Barbara

5. Data: 2005-06-20 20:59:42

Od: "RR" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyprobowany sposob:
Jesc kiszona kapuste i popijac zsiadlym mlekiem.
Nie ma mocnych - do rana skutek 100%

Kapusta ozywiscie surowa, a zsiadle mleko wlasnej roboty (np. z mleka
niehomogenizowanego zakwaszonego mlekiem acidofilnym, lub smaczną kwasną
smietaną). UHT nie nadaje sie!

Pozdrawiam
Rafal

6. Data: 2005-06-21 14:36:06

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n_d" <s...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo
> na tym...może trzeba wyeliminowac jakis składnik z jadłospisu?

Duphalac, boldalion-pomogą napewno

bardzo wazne!!
w jakim wieku pigułki antykoncepccyjne ?
Niskie tetno 42
ginekolog - Warszawa
Dziwne objawy