problem z ciaza

1. Data: 2000-07-30 13:26:53

Temat: problem z ciaza
Od: "Kamil Nowak" <k...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w 20 tyg. ciazy. Caly czas mam podwyzszone napiecie miesnia macicy, a
ostatnio do tego dolaczyly sie skurcze.
Sa niebolesne, krwawienie nie wystepuje ale zazywane leki (Magne B6 - 3 x 2,
NO - SPA 3 x 1, Turinal 2 x 1) srednio skutkuja.
Ujscie szyjki jest zamkniete ale szyjka jest od poczatku
zcetralizowana.Niestety aktualnie nie moge odwiedzic lekarza gdyz jest na
urlopie. Wedlug USG jest wszystko O.K. Prosze o rade. Czy jest to
niebezpieczne i jak rokuje na przyszlosc.
Czy czeste badania per vaginam sa niebezpieczne?

Pozdrawiam
Joanna Nowak

2. Data: 2000-07-30 15:01:04

Temat: Re: problem z ciaza
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <8m1aj5$10ej$1@smyk.dtcentrum.com>,
"Kamil Nowak" <k...@d...com> wrote:
> [...]
> niebezpieczne i jak rokuje na przyszlosc.
> Czy czeste badania per vaginam sa niebezpieczne?

Poki co nie chodz za duzo, nie dzwigaj, nie schylaj sie, nie podnos
rak. Ja przez pol ciazy "jadlam" isoptin i fenoterol, czasami (w
szpitalu) papaverina w zastrzyku. Tez mialam skurcze. I rozwarcie. Ale
mocno uwazalam na siebie, przestrzegalam porad lekarza. Szew nie byl
wiec konieczny. Syn urodzil sie silami natury i tylko 14 dni wczesniej.
Zycze Wam duzo zdrowia i zajrzyj na pl.soc dzieci
Iwa

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

3. Data: 2000-07-31 05:24:14

Temat: Odp: problem z ciaza
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
z jednej strony jest to stan spotykany czesto i mozna powiedziec ze konczy s
ie bardzo dobrze...
a z drugiej strony moze prowadzic do np. poronienia czy w tej chwili to poro
du przedwczesnego...
procz przyjmowania lekow podstawa leczenia w porodach przedwczesnych zagraza
jacych jest LEZENIE i to lezenie na powaznie, wstawanie jedynie do toalety i
na posilki, zadnych prac domowych i innych wysilkow...
lekarz na urlopie ? hmm chyba nie jeden lekarz w miescie... jesli jestes z W
arszawy to podejdz na Poloznicza Izbe Przyjec Szpitala Brodnowskiego mam dzi
s dyzur... i w srode... zapraszam...
a badanie per rectum szkodliwe nie jest... a czemu pytasz ?

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Użytkownik Kamil Nowak <k...@d...com> w wiadomości do grup dysk
usyjnych napisał:8m1aj5$10ej$...@s...dtcentrum.com...

4. Data: 2000-08-01 17:18:03

Od: "Kamil Nowak" <k...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WALDIM <w...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:248h5.65951$p...@n...tpnet.pl...
> Witam...
(...)

Dzieki za informacje.

> [...]
> arszawy to podejdz na Poloznicza Izbe Przyjec Szpitala Brodnowskiego mam

Jestem z Krakowa, ale dzieki za zaproszenie ;)

> a badanie per rectum szkodliwe nie jest... a czemu pytasz ?

Chodzilo o badanie per vaginam. A pytam dla tego, gdyz w ciazach zagrozonych
poronieniem nie stosuje sie badania wewnetrznego, co najwyzej ogladanie we
wziernikach.

pozdrawiam
Joanna Nowak

5. Data: 2000-08-01 19:22:56

Temat: Re: Odp: problem z ciaza
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zagrozonych
> poronieniem nie stosuje sie badania wewnetrznego, co najwyzej

Spokojnie. W ciazy lezalam poltora miesiaca w dwoch szpitalach na
patologii ciazy (odklejanie lozyska). W obydwu lekarze badali nas
"normalnie", a wierz mi, przypadki byly naprawde rozne... Poczta
pantoflowa wiem, ze wszystkie "znajome" z oddzialu urodzily zdrowe
dzieci i mniej wiecej w terminach.
Nie denerwuj sie, bo to nie pomaga ani tobie, ani dziecku. Wiem cos na
ten temat.
Zycze Ci duzo zdrowia i szczesliwego rozwiazani.
*******************************
Iwa
*******************************

6. Data: 2000-08-01 23:02:37

Temat: Odp: Odp: problem z ciaza
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwa <i...@m...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8m7828$a8p$...@n...deja.com...
> [...]
> ten temat.
> Zycze Ci duzo zdrowia i szczesliwego rozwiazani.

no fakt... tak mnie to pytanie zaskoczylo ze nie wzialem nawet pod uwage ze
moze dotyczyc badania per vaginam... przepraszam... musze przestac czytac
listy po nocach...

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

7. Data: 2000-08-07 17:54:42

Od: "Kamil Nowak" <k...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten temat.
> Zycze Ci duzo zdrowia i szczesliwego rozwiazani.

Wielkie dzieki za pocieszenie, ale generalnie wiem o czym pisze gdyz jestem
dyplomowana polozna obecnie co prawda nie praktykujaca.
Byc moze nie mam obiektywnego spojrzenia na sprawe + zboczenie zawodowe, ale
rozne rzeczy widzialam w szpitalu i z tej przyczyny zhcialam uzyskac jakas
postronna opinie. Twoj problem rzeczywiscie byl duzo powazniejszy i cale
szczescie, ze sie wszystko dobrze skonczylo, ale mnie chodzilo o konkretne
powiazanie pomiedzy czestym badaniem przez pochwe a czynnoscia skurczowa
macicy ze zmianami w obrebie szyjki bowiem zauwazylam, ze
czego innego ucza czlowieka w szkole a co innego sie praktykuje.
Jeszcze raz wielkie dzieki za pocieszenie.

Pozdrawiam
Joanna Nowak

8. Data: 2000-08-14 23:52:23

Temat: Re: Odp: Odp: problem z ciaza
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> dyplomowana polozna obecnie co prawda nie praktykujaca.

Za duzo wiesz. Czasami niewiedza pomaga. Mnie lekarz wytlumaczyl
doglebnie problem kiedy wiedzial, ze utrzymam ciaze. W moim przypadku
to idealne wyjscie, bo wiedzac o zagrozeniu pewnie zalamalabym sie. A
tak wierzylam, ze bedzie dobrze.

> czego innego ucza czlowieka w szkole a co innego sie praktykuje.

Jeszcz nie raz to przezyjesz. Pewnie nawet na poloznictwie...

> Jeszcze raz wielkie dzieki za pocieszenie.

Zajrzyj na pl.soc.dzieci
> Pozdrawiam
> Joanna Nowak

I ja tez pozdrawiam.
Iwa & 13m Marek

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

A jednak Żywienie Optymalne działa! Wyleczyłem się z alergii, pyłkowicy.
soczewki kotaktowe-pierwsze dni
Za dużo potasu :(
Gdzie osprzedać drogi LEK?
Nowy serwis o lekach