problem z kotami

1. Data: 2002-07-30 10:57:02

Temat: problem z kotami
Od: "Czarodziej" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupke...
Czy srodki odstraszajace pieski dzialaja tez na koty..i wogole jakie to
srodki?

pozdrawiam....

2. Data: 2002-07-30 22:57:22

Temat: Re: problem z kotami
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarodziej" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam grupke...
> Czy srodki odstraszajace pieski dzialaja tez na koty..i wogole jakie to
> srodki?

Czy nie powinno być raczej :
..środeczki odstraszające pieseczki działają na koteczki
?
Bogusław
(Bez kota i psa ale z ptakiami, kretami i nornicami)

3. Data: 2002-07-31 21:52:36

Od: "Aniela" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

żytkownik "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ai75a4$a30$1@news2.tpi.pl...
> "Czarodziej" <r...@p...onet.pl> wrote in message
A co kot moze zlego zrobic w ogrodku? najwyzej upoluje nornice. No rozumiem
pies jak przylozy sie i dobrze przykucnie to fakt, moze wiele ale kot? Mam
dwa koty i nie widze aby wieksze szkody robily-zero szkod- no a suki i
owszem czasami podkopja jakis krzak ale to wliczam w celowe straty. Chcialo
sie miec zwierzeta wiec straty w ogrodzie musza byc, nie da sie inaczej, a
psa na lancuchu czy w kojcu nie bede trzymac.
Aniela

4. Data: 2002-08-01 06:52:26

Od: "Czarodziej" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano obgryzaja mi tuje...a tak poza tym sa calkiem fajne :)

Użytkownik Aniela <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ai9m4h$ghh$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2002-08-01 08:29:29

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Ano obgryzaja mi tuje...a tak poza tym sa calkiem fajne :)

ja bym jeszcze dodala - ze wszedzie pelno ich kup:-(
moj pies nie robi tego w ogrodku - i co z tego?:-(

ania

6. Data: 2002-08-01 17:45:30

Od: "Aniela" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie obgryzaja tylko ostrza pazury! Postaw im stosowny pieniek do
drapania. Wlasnie dzisiaj widzialm jak moj jeden kocur pieknie ostrzyl sobie
pazury o brzoze. W poprzednim ogrodzie wszystkie drzewka mialam obdrapane
ale zyly, wiec nic takiego zlego sie nie dzialo mimo,ze pieniek mialy,
widocznie im nie odpowiadal:)).
Toaleta kota.
Koty kopja dolek, zalatwiaja sie i zagrzebuja. A ptaki z gory nie zalatwiaja
sie:))
Mozna tez w rogu dzialki zrobic im mala WC- nasypac piasek wislany. Moj
kocur jeden, chyba robi to poza moja dzialka a drugi tylko do kuwety:)).
--
Aniela Roehr

7. Data: 2002-08-02 06:42:10

Od: "Czarodziej" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki....poprobujemy

pozdrawiam...Jarek

Użytkownik Aniela <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aibs1f$7u$...@n...tpi.pl...

8. Data: 2002-08-02 08:27:12

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Koty kopja dolek, zalatwiaja sie i zagrzebuja. A ptaki z gory nie
zalatwiaja
> sie:))

tez tk myslalam - bo kiedys kota mialam
a teraz wszedzie pelno kupek kocich na podjezdzie, bo niby jak ma zakopac w
betonie:-(
ale w sumie moglby pojsc na trawke, to nie!

ania

9. Data: 2002-08-02 14:23:10

Od: "Aniela" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
> [...]
> betonie:-(
> ale w sumie moglby pojsc na trawke, to nie!

A moze to nie koty! moze to jakies male psiaki lub inne zwierzaczki?
Kot nie lubi afiszowac sie ze swoimi potrzebami, gdzies pod krzaczkiem na
uboczu to tak a tak na froncie, na podjezdze, nie pasuje to do kota:))
Aniela
www.soz.arka.prv.pl

10. Data: 2002-08-02 14:31:34

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> uboczu to tak a tak na froncie, na podjezdze, nie pasuje to do kota:))

a jednak:-(
i to przez plot przelaza!
zreszta w okolicy kilka psow sie pozarazalo od nich swierzbem i dlatego pora
je przegonic

ania

Re: Rosliny które mnie zawiodły.
Re: Palisada