problem z odkurzaczem

1. Data: 2005-05-06 17:07:08

Temat: problem z odkurzaczem
Od: Dandi <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

padl mi odkurzacz. podejrzewam, ze bezposrednia przyczyna byl rozciety
worek i stary filtr. w sensie caly pyl, ktory odkurzalem dostal sie do
silnika i sprzet nie zyje. czy waszym zdaniem naprawa jest oplacalna?
mozna cos zrobic we wlasnym zakresie?

serdecznosci
Daniel

2. Data: 2005-05-06 19:32:18

Temat: Re: problem z odkurzaczem
Od: "Violetta" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> worek i stary filtr. w sensie caly pyl, ktory odkurzalem dostal sie do
> silnika i sprzet nie zyje. czy waszym zdaniem naprawa jest oplacalna?

zajrzyj do szczotek w silniku

3. Data: 2005-05-06 19:58:35

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W moim Zelmerze zaszkodzilo cos wirnikowi. Samodzielne majstrowanie nic nie
dalo. Wymiana wirnika z lozyskami + robocizna = okolo 100 zl. Nowy tego typu
odkurzacz 180 zl. Wybór byl prosty.
JAck

4. Data: 2005-05-07 13:19:11

Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dandi wrote:
> [...]
> worek i stary filtr. w sensie caly pyl, ktory odkurzalem dostal sie do
> silnika i sprzet nie zyje. czy waszym zdaniem naprawa jest oplacalna?

Ostatnio spotkal mnie identyczny problem. W serwisie powiedzieli ze
naprawa silnika to koszt ok 180 zl (nowy silnik, naprawa, VAT) dla
odkurzacza sredniej klasy (SAMSUNG), wiec zupelnie nieplacalna i chyba
bede musial kupic nowy...

--
pozdr.
Crisp

5. Data: 2005-05-10 13:58:08

Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W moim Zelmerze zaszkodzilo cos wirnikowi. Samodzielne majstrowanie nic nie
>dalo. Wymiana wirnika z lozyskami + robocizna = okolo 100 zl. Nowy tego
>typu odkurzacz 180 zl. Wybór byl prosty.

Nie bardzo - kompletny wirnik z łożyskiem - ok. 40 zł + 1 h max własnej
robocizny... U mnie złamał sie taki aluminiowy ażur w silniku, myślałem, że
cały zespół silnika do wywalenia, a tu niespodzianka - w sklepie kupiłem
takie cóś za 30 zł (zdarli ze mnie!), troche grzebania i Zelmerek działa
świetnie i nawet ciszej niż poprzednio.

Grzexs

6. Data: 2005-05-13 07:08:34

Od: Dandi <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 May 2005 21:32:18 +0200, "Violetta" <b...@z...pl> wrote:

>zajrzyj do szczotek w silniku

Witajcie,

dzieki za wszystkie rady. naprawde upieklo mi sie i skonczylo na 35
PLN. uszkodzony byl wylacznik oraz jakas (kosc) we srodku. odkurzacz
zwrocono mi z nowymi filtrami i workiem. kilka lat temu we Warszawie
jak mi sie zepsul, to nie bylo zadnych extra dodatkow. A tu prosze na
wiosce taki serwis. Tylko nie rzucicie sie na mnie!:) Wiem, ze czasy
sie zmieniaja, i za te dodatki zaplacilem. Ale jestem zadowolony.

serdecnosci
Daniel

problem z pralka Whirlpool AWM 8103
ćmy , motyle albo mole ??