problem z ogrzewaniem piecami kaflowymi

1. Data: 2002-09-16 23:11:40

Temat: problem z ogrzewaniem piecami kaflowymi
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

witam
moj brat mieszka w starym budownictwie.mieszkanie ogrzewa
piecami kaflowymi.chce to zmienic,wiadomo jak najmniejszym kosztem
wiec najlepiej jesli nie elektryczne
jakie sa mozliwosci czy ktos wie?
pozdrawiam
aga

1. Data: 2002-09-17 07:27:57

Temat: Re: problem z ogrzewaniem piecami kaflowymi
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moj brat mieszka w starym budownictwie.mieszkanie ogrzewa
> piecami kaflowymi.chce to zmienic,wiadomo jak najmniejszym kosztem
> wiec najlepiej jesli nie elektryczne
> jakie sa mozliwosci czy ktos wie?
Witaj,
Jest możliwość przerobienia całej instalacji na gazową (nasi sąsiedzi
właśnie to zrobili; my niestety musimy marznąć kolejną zimę przy
piecach... ) Są specjalne piecyki (oni mają Junkersa), takie trochę większe
i bardziej skomplikowane, ale nie rażą w łazience swoim wyglądem. Za sam
taki piec zapłacili bodajże ze 3 tys. Rurki z Junkersa 'kończą się' ;) w
estetycznych kaloryferkach pod oknami. Wcześniej też mieli takie kaloryferki
ale elektryczne, ale to nie wystarczało na ogrzanie dużego kamienicznego
mieszkania. Co do porównania kosztów takich grzejników elektrycznych i
gazowych to zdania są podzielone i trudno mi powiedzieć czy grzanie gazem
akurat bardziej się opłaca. Oni twierdzą że tak. Ale zainstalowali
ogrzewanie gazowe tego lata... ;)
Pozdrawiam Ciebie i brata :)
Magda

1. Data: 2002-09-17 20:22:41

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jest możliwość przerobienia całej instalacji na gazową
niestety podobno gazownicy nie bardzo chca sie na to zgodzic pewnie ze
wzgledu na bezpieczenstwo.
myslalam ze moze wchodzi w rachube jeszcze cos oprocz gazu i pradu :(
dziekuje za pozdrowienia:)
aga

wanna Lamsan
Wykonczenie nowego mieszkania
Ile płacicie za wodę?
Q: Jak wyciszyc lodowke ?
ile może być wart komplet mebli (swarzędz 1932)?