problem z pierogami

11. Data: 2007-07-13 19:18:24

Temat: Re: problem z pierogami
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Żadnej bułki nie potrzeba do pierogów z jagód.

Z zasady lubię nowości i eksperymenty - ale nie w paru przypadkach. Dotyczy
to m.in. spraw kuchenno - kulinarnych podejrzanych /podglądniętych, rzecz
jasna, ja nie z drobiu/ u mojej babci. Tam nie podejmuję dyskusji i trzymam
się jej, a nie swoich zasad. I na pewno ich nie zmienię pod niczyim
wpływem ;-))))))

Ania

12. Data: 2007-07-13 19:30:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...pl> wrote in message

> [...]
trzymam
> się jej, a nie swoich zasad. I na pewno ich nie zmienię pod niczyim

Czy to ta babcia, którą zbyt późno poznałaś?

13. Data: 2007-07-13 19:41:02

Od: " czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> Czy to ta babcia, którą zbyt późno poznałaś?

Hmmm...... Mówiłam kiedyś coś takiego...?

Bo gdy o tym myślę w tej chwili - wydaje mi się, że obie moje babcie
poznałam na tyle wcześnie, żeby tego wydarzenia "wcaleawcale" nie pamiętać...

Ania

14. Data: 2007-07-13 19:41:16

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żadnej bułki nie potrzeba do pierogów z jagód. Maruda nasypuje trochę
> cukru
> na jagody - zakleja i na wodę - wypłyną - są gotowe - ale ciasto nie moze
> być zbyt grube.

No właśnie problem polega na tym, ze jak je wyjmę po wypłynięciu to ciasto
jest jeszcze odrobinę surowe. Z jakiego przepisu to ciasto? Może to w tym
tkwi problem.

> Później śmietana z cukrem... Niebo w gębie!!!

Nie inaczej :-)

Pozdrawiam
Barbara i Marysia

15. Data: 2007-07-13 19:44:22

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> Barbaro, a może za długo gotujesz te pierogi i jagody po prostu
> rozgotowują
> ci się? One przecież nie muszą się ugotować - wystarczy, żeby się dobrze
> zagrzały /jagody, oczywiście. W tym czasie ciasto na pewno się dogotuje/.

No właśnie jagody puściły sok, którym nasiąkło ciasto. Lipa nie pierogi :-(
Ale jak będę gotowała krócej, to ciasto bedzie surowe.
Z jakiego przepisu robisz ciasto? I jak długo gotujesz?
Dzięki i pozdrawiam
Barbara i Marysia

16. Data: 2007-07-13 20:15:32

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał(a):

> No właśnie jagody puściły sok, którym nasiąkło ciasto. Lipa nie pierogi :-(
> Ale jak będę gotowała krócej, to ciasto bedzie surowe.
> Z jakiego przepisu robisz ciasto? I jak długo gotujesz?

Z babcinego... ;-)

Mąka, jajko i ciepła woda. Może sęk tkwi w jajku? Ciasto pierogowe robione
bez jajka zawsze wydawało mi się bardziej lepkie po ugotowaniu.

A gotuję - z minutę po wypłynięciu.

Ania

17. Data: 2007-07-13 20:38:47

Od: "fuksa" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K."

> No właśnie jagody puściły sok, którym nasiąkło ciasto.

i temu zapobiega mączka ziemniaczana ! działa :)

18. Data: 2007-07-13 21:26:19

Temat: Re: problem z cytowaniem trolli
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

Z duzym smutkiem wsadzam Cie do KF, a szkoda.
No coz, jesli chcesz cytowac tego osobnika na kuchennym forum, to takie
twoje prawo, ale ja Cie musze wykreslic z grona znajomych.

Magdalena Bassett

19. Data: 2007-07-13 21:26:45

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2007-07-13 21:28:38

Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fuksa" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Barbara K."

> i temu zapobiega mączka ziemniaczana ! działa :)

Obrzydliwstwo jedne wielkie!
pierogi z krochmalem!

eni

garnki Zepter Pilon - co to takiego?