problem z pierogami

21. Data: 2007-07-13 21:34:21

Temat: Re: problem z pierogami
Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:139frgogb5fa154@corp.supernews.com...

> Z duzym smutkiem wsadzam Cie do KF, a szkoda.
> No coz, jesli chcesz cytowac tego osobnika na kuchennym forum, to takie
> twoje prawo, ale ja Cie musze wykreslic z grona znajomych.
>
> Magdalena Bassett

HEHEHHEHEHE!

eni

22. Data: 2007-07-13 21:35:11

Temat: Re: problem z cytowaniem trolli
Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:139frfui9i3ap41@corp.supernews.com...

> Z duzym smutkiem wsadzam Cie do KF, a szkoda.
> No coz, jesli chcesz cytowac tego osobnika na kuchennym forum, to takie
> twoje prawo, ale ja Cie musze wykreslic z grona znajomych.
>
> Magdalena Bassett

Znowu ciebie odbija!
megalomyszygene

eni

23. Data: 2007-07-13 21:38:19

Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mąka, jajko i ciepła woda. Może sęk tkwi w jajku?

Jaki sęk? Jakie jajko?
Bez jajka, ale z letnio ciepłą wodą.
I odpowiednio ścisłe.
moze trochę się posezonować w lodówce (lub bez) w woreczku foliowym

> Ciasto pierogowe robione
> bez jajka zawsze wydawało mi się bardziej lepkie po ugotowaniu.

Po ugotowaniu to już nie jest ciasto pierogowe, a tylko pieróg ciastowy

eni

24. Data: 2007-07-13 21:41:28

Od: "martertor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:f7623l$gq1$1@news.onet.pl...
> Mam problem z pierogami.

http://www.kafeteria.pl/bonappetit/przepisy/obiekt_i
nt.php?id_p=9284

może tyndy ścieżka wiedzie?

eni

25. Data: 2007-07-13 21:51:07

Od: "czeremcha" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):

> Z duzym smutkiem wsadzam Cie do KF, a szkoda.
> No coz, jesli chcesz cytowac tego osobnika na kuchennym forum, to takie
> twoje prawo, ale ja Cie musze wykreslic z grona znajomych.

Nie pierwszy raz to robisz - i pewnie nie ostatni.

Twoje chęci i niechęci naprawdę nikogo nie interesują. Zwłaszcza mnie. Czy
mogłabyś wrzucać osobników do KF _po cichu_, nie wołając przy tym o pomstę
do nieba?

I czy to jest political correct - klasyfikowanie ludzi _w ogóle_, a na
podstawie podglądania kto komu odpowiada np. na "dzień dobry" - w
szczególności?

Dla mnie to trąci dulszczyzną, moherem i zakłamaniem. Jest śmieszne, głupie
i straszne. Moja koleżanka nie udekorowała ogrodzenia swojego domu przed
Bożym Ciałem. Jakaś wiejska kobiecina przechodząc wzdłuż nieszczęsnego
parkanu podniosła wysoko do góry torebkę, żeby zasłonić sobie gorszący widok
niepowiewającej wstążkami posesji. Zrobiła tak po to, żeby inni widzieli -
bo mogła tylko odwrócić głowę. Poza tym - nawet, gdyby moja koleżanka była
złotym człowiekiem - to dopuściła się zdaniem tej babiny grzechu
śmiertelnego, przez który zasłużyła na potępienie.

Niech cię moje grzechy nie obchodzą. Umrzesz zdrowsza. "Nie sądź, a nie
będziesz sądzony".

W końcu - mamy sezon ogórkowy. Każdy kraj ma swojego potwora z Loch Ness.
Coś się musi dziać, czyż nie?

Ania

26. Data: 2007-07-13 22:24:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

" czeremcha" <c...@g...pl> wrote in message

> Hmmm...... Mówiłam kiedyś coś takiego...?
>
> Bo gdy o tym myślę w tej chwili - wydaje mi się, że obie moje babcie
> poznałam na tyle wcześnie, żeby tego wydarzenia "wcaleawcale" nie
pamiętać...

> Ania

To był żart.

27. Data: 2007-07-14 05:05:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Bo gdy o tym myślę w tej chwili - wydaje mi się, że obie moje babcie
> poznałam na tyle wcześnie, żeby tego wydarzenia "wcaleawcale" nie

Przepraszam, że tak wyskoczyłem, chodziło mi o to, że w każdym momecie
życia poznajemy na nowo, czy to rodziców, czy to dziadków - w miarę naszego
dojrzewania - zaczynamy ich rozumieć, kiedy patrzyli na nasze wyskoki z
pobłazaniemi, a niekiedy z politowaniem.

28. Data: 2007-07-14 07:37:11

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> dojrzewania - zaczynamy ich rozumieć, kiedy patrzyli na nasze wyskoki z
> pobłazaniemi, a niekiedy z politowaniem.

Mało "wyskokliwa" byłam jako dziecko. Raczej cicha i uważnie obserwująca.
Zadatek na SB-ka? ;-)))))

Ania

29. Data: 2007-07-14 08:51:42

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fuksa" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> i temu zapobiega mączka ziemniaczana ! działa :)

Ok, popróbuję.
Następnym razem postaram się gotować krócej, a jagody obsypię mąką
ziemniaczaną.

Pozdrawiam i dzięki
Barbara i Marysia

30. Data: 2007-07-14 08:55:11

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mąka, jajko i ciepła woda. Może sęk tkwi w jajku? Ciasto pierogowe robione
> bez jajka zawsze wydawało mi się bardziej lepkie po ugotowaniu.

Ja robię z maki, jajka i mleka. Ciasto idealne, bo nie trzeba podsypywać
mąką na stole, a skleja się ładnie. Ale gotowałam ostatnio nawet coś koło 10
minut, bo wydawało mi się, że brzegi są surowe.

Pzodrawiam
Barbara i Marysia

garnki Zepter Pilon - co to takiego?
szukam przepisu na precelki