problem z wypróżnianiem się

1. Data: 2006-04-21 18:43:49

Temat: problem z wypróżnianiem się
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam poważny problem. Mój 2,5 letni synek od jakiegoś czasu boi się
wypróznić jakby coś go blokowało od środka. przed wypróżnieniem się biega z
pół godziny cały się trzęsie i krzyczy że go boli. co to może być. A czy
ktoś mógłby polecić dobrego gastroenterologa dziecięcego z trójmiasta. dodam
że dziecko pije juz 2 butelke debridatu i kupki są co ok 2 dni. z góry
dziękuję za odpowiedz

--
pozd. ciupa

2. Data: 2006-04-21 18:57:50

Temat: Re: problem z wypróżnianiem się
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dodam
> że dziecko pije juz 2 butelke debridatu i kupki są co ok 2 dni. z góry

1. czy sa jakies owoce w diecie tego 2,5-letniego nieszczesnika ?
2. znajduje sie cos z pelnego przemialu w codziennym pozywieniu dziecka?
3. stosowal ktos z was czopki glicerynowe (lub struzyne mydla jako
namiastka)?
4. kto przepisal ten debridat?

--
pozdro
ape

3. Data: 2006-04-21 19:36:57

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak. dziecko prawie codziennie je jakiś owoc ato jabłko, banan kiwi.
Debridat przepisał lekarz pierwszego kontaktu, pediatera. dziś właśnie
dostał czopka glicerynowego i mimo to dziecko mimo że chce tzn ze ten czopek
glicerynowy pomaga wypróżnić się dziecko skręca się i boi. pełny przemiał?o
co chodzi?

4. Data: 2006-04-21 19:45:46

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czopek
> glicerynowy pomaga wypróżnić się dziecko skręca się i boi. pełny

1. odpowiada sie pod postem
2. wyobraz sobie, ze miales szyszke w odbycie. dziwisz sie, ze twoj
synek ma uraz psychiczny?
3. nadziej tego pediatre na pal i poszukaj magistra dietetyka (oni nie
strajkuja)

--
pozdro
ape

5. Data: 2006-04-21 19:56:47

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdro
> ape
>
> Ne noceas, dum vis prodesse, memento! (Ovidius)

a dlaczego debridat zły? coś nie tak?
dlaczego akurat szyszka? hemoroid?
tylko zła dieta ma tu znaczenie?

6. Data: 2006-04-21 20:05:59

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> a dlaczego debridat zły? coś nie tak?

skoro druga flaszka nie pomogla - to jest skuteczny twoim zdaniem?

> dlaczego akurat szyszka? hemoroid?

szyszka piecze w odbycie, szczegolnie przy wyciaganiu. nieco mniej boli
twarda masa kalowa. dziwisz sie, ze twoj synek nadal sie boi, ze bedzie
pieklo i klulo?
hemoroidow bym raczej jeszcze nie szukal

> tylko zła dieta ma tu znaczenie?

pewnie nie tylko, ale ma duze znaczenie
jednak skoro specjaliste dzieciecego bylo tylko stac na debradat - to
zwroc sie do wrozki lub do trapeza.
mozesz takze wystapic z wnioskiem do religi lub leppera o podwyzke dla
tego fachury ;-)

--
pozdro
ape

7. Data: 2006-04-21 20:12:04

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdro
> ape
>
> Ne noceas, dum vis prodesse, memento! (Ovidius)

pomijam złośliwości. o co chodzi z tą szyszką? bardzo prosze o odpowiedz...

8. Data: 2006-04-21 20:30:10

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

czyzbym cos takiego zasugerowal?
oczywiscie, ze nie poskutkowal!
wielka szkoda, ze lekarz specjalista nie odkryl tej oczywistej prawdy
:-(

dlaczego nie wycinasz sigow? za trudne?

> pomijam złośliwości. o co chodzi z tą szyszką? bardzo prosze o
odpowiedz...

zadna zlosliwosc. wsadz sobie w tylek zwykla mala szyszke tepym koncem i
sprobuj ja "wykupkac", a zrozumiesz czego nadal sie boi twoje dziecko.
o boze, jak plytka wyobraznie maja rodzice !!!

--
pozdro
ape

9. Data: 2006-04-21 20:38:56

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pozdro
> ape
>
> Ne noceas, dum vis prodesse, memento! (Ovidius)

to jak mu pomódz????????????

10. Data: 2006-04-22 06:59:21

Od: "ala46" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):
> [...]
> pozdro
> ape
>
> Ne noceas, dum vis prodesse, memento! (Ovidius)

Zapomniałam pigułki - okres gratis :/
Co to może byc..
inzynier kliniczny, do lekarzy
przyrost masy