problem z zebem...

21. Data: 2004-11-15 14:42:30

Temat: Re: problem z zebem...
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"full name" <t...@v...pl> wrote in message
news:7tbfp0hnvc094duip27h94qd9ojm1cu650@4ax.com...

> no - takiego sprzetu to jeszcze nie widzialem... nie wiem nie wiem...
> pewnie trzeba czekac... dzieki w kazdym razie za informacje...

mikroskop jest potrzebny w specyficznych warunkach, wiekszosc
dobrze przeprowadzonych leczen odbywa sie bez jego uzycia.

iwon(k)a

22. Data: 2004-11-15 15:54:58

Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> uwież!, "frytka" z obiadu zapchała dziure. Gazy zgorzelinowe juz przez nia

uwież?

złośliwa ula

23. Data: 2004-11-15 17:52:24

Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

14 Nov 2004 06:20:27 -0800, na pl.sci.medycyna, voytek napisał(a):
> ograniczone do max. 2 wizyt.
Dlaczego?
Prawie rok chodziłam do dentystki w podobnej sytuacji i robiła mi
jonofereze, /chyba tak się to nazywało/ było to leczenie prądem i ząbek
jest dziś zdrowy.Czy już się tej metody nie stosuje?
MEva :-)

24. Data: 2004-11-16 21:50:20

Od: full name <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Nov 2004 21:40:55 +0100, "Zyper#Findler"
<z...@w...pl> wrote:

ciag dalszy historii mojej piatki...

wczoraj zrobilem zdjecie - pani z rentgena poprosila mnie na rozmowe i
pyta mnie, czy ja wiem co jest z tym zebem - a ja na to, ze nie wiem,
ze ponoc jakas zgorzel - no to ona na to, ze troche niewyraznie widac
koncowke korzenia i ze jak chce, to mozemy powtorzyc... ale
stwierdzilem, ze moze lepiej isc z tym co jest do stomatologa,
pogadac, moze ona tez cos dopowie no i pozniej wiedzac wiecej
poprawiac zdjecie...

dzisiaj bylem u pani stomatolog (tej samej co poprzednio) - mowie jej,
ze pare dni bylo super ale po 3 dniach widocznie jak sie kanal zatklal
to spuchlem strasznie no i mnie pobolewa...

popatrzyla na zdjecie i rozwazyla hipoteze z podwojnym kanalem w
piatce - faktycznie - okazalo sie, ze sie rozwidla... troche oba
przeczyscila, przeplukala jakims chlorowym czyms, po czym wsadzila
jakies "cwieki" z czyms "zasadowym" zeby niby wyniszczyc bakterie... a
- no i zakleila mi te cwieki cementem jakims... umowilismy sie na "za
miesiac" bo musi sie to wszystko uspokoic... a - i jeszcze mi
antybiotyka zapisala (Dalacin)... powiedziala, ze teraz jak miesiac z
tym pochodze, to pozniej jeszcze jakies lekarstwo wsadzi na 2-3
miesiace po czym bedziemy wypelniac te kanaly... zdziwilem sie, ze tak
dlugo, no ale mowila, ze z taka "zgorzela" to trzeba odczekac...

a... nastepnie wrocilem do pracy i przez pare godzin jeszcze mnie
pobolewal ten zab... teraz tez jeszcze mnie troche pobolewa... no ale
mam nadzieje, ze najgorsze juz za mna...

to tyle jakby jeszcze kogos interesowaly moje przygody... co do pani
stomatolog, to na razie jest ok - mowi do mnie z sensem... nawet mi
sie podoba...

25. Data: 2004-11-18 03:17:36

Od: "cacup" <c...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

czasem rozsmiesza mnie ten Twoj mikroskop, z calym szacunkiem...

--

- - -

Pozdrawiam,
Cacup @ Pzykko Dizzko

e-mail: c...@s...pam.szczecin.pl
url: www.pzykko.prv.pl | www.cacup.prv.pl | wap.pzykko.prv.pl
gg: 7213767

Użytkownik "Zyper#Findler" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Naprawdę b?dz spokojny. Jesli wybierzesz dobrego
> stomatologa, to wystarczy jedna wizyta na leczenie twojego zeba. Z t?
> opuchlizna będzie trzeba poczekać kilka dni, moze będzie potrzebny
> antybiotyk. Lekarz musi to ocenić.
> Z tego co opisujesz doszło do martwicy miazgi lub zgorzeli,
> korzeń napewno jest w porzadku, a nawet zmiany OKW s? także odwracalne po
> prawidłowym leczeniu kanałowym, czasem wymagany jest drogi sprzęt np.
> mikroskop endodontyczny.
> pozdrawiam Zyper#Findler

> Użytkownik "full name" <t...@v...pl> napisał w wiadomo?ci

Materac BEFT