problem z żyłami nóg, POMOCY

11. Data: 2002-08-31 19:40:43

Temat: Re: problem z żyłami nóg, POMOCY
Od: "BasiaP" <b...@p...onet.pl.bez.reklam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:akr1mt$h6r$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> Witam wszystkich!
> A czy ktoś wie, gdzie we Wrocławiu najlepiej się wybrać???
> gdzie w ogóle jest oddział chirurgii naczyniowej???
>
> Pozdr.
> Ela K.

na Puławskiego
Pozdrawiam
Basia

12. Data: 2002-08-31 19:47:51

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak. Flebolog to lekarz zajmujący się chorobami żył. Pozddrowienia
Przemo
Użytkownik "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Agata Bau-Wittmann" <a...@p...onet.pl> wrote

> koniecznie
> >
> moj mial to gdzies...(dal mi pigulki doslownie z biegu) a ja naiwnie
> wierzylam, ze skoro nie zapytal, to znaczy, ze to ryzyko nie jest takie
> duze, ze wszedzie sa efekty uboczne, ktore zalewaja ulotki. i wlasnie
> najgorszy wysyp 'zyl' nastapil u mnie podczas zazywania pigulki, wiec
> naturalnie podejrzewam, ze hormony mialy tu cos do powiedzenia... teraz
> odstawilam, ale boje sie, ze moga byc to jakies nieodwracalne zmiany...
moze

13. Data: 2002-08-31 22:26:29

Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2002-09-01 10:36:55

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 Aug 2002 21:47:51 +0200, Przemo <s...@p...onet.pl>
wrote:
A widziałeś takiego na własne oczy bo ja nie. Czy w Polsce można
zrobić specjalizację z flebologii ?

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

15. Data: 2002-09-01 11:54:43

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Zmusiłeś mnie do przekopania dzienników ustaw i rozporządzeń. Jako
samodzielna specjalizacja flebologia nie figuruje. Natomiast mozna w Polsce
uzyskać tytuł specjalista angiolog. Jest to szczegółowa specjalizacja, którą
może robic specjalista chirurg lub specjalista chorób wewnetrznych.
Rozporzadzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 sierpnia 2001 w sprawie
specjalizacji lekarzy i lekarzy stomatologów. Dziennik ustaw nr 83, pozycja
905- polecam!
Przemo
Użytkownik "living_english_structure"
<l...@o...pl> napisał w wiadomości
...@m...domek.net...

16. Data: 2002-09-01 16:22:39

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Sep 2002 13:54:43 +0200, Przemo <s...@p...onet.pl> wrote:
> Zmusiłeś mnie do przekopania dzienników ustaw i rozporządzeń. Jako
OK. Sorry about that.
> [...]
> Rozporzadzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 sierpnia 2001 w sprawie
> specjalizacji lekarzy i lekarzy stomatologów. Dziennik ustaw nr 83, pozycja
W praktyce w większych ośrodkach są to por. chorób naczyń
(inaczej angiologiczne) a w mniejszych - lekarz chirurg w por. chirurgicznej.

Pozdrowienia,

17. Data: 2002-09-01 16:24:45

Od: "Sylwia Lubowecka" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BasiaP <b...@p...onet.pl.bez.reklam> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:akr5nh$nne$...@a...dialog.net.pl...

> na Puławskiego
> Pozdrawiam
> Basia

Mogłaby pani podać dokładniejsze namiary? Bardzo dziękuję

Sylwia

18. Data: 2002-09-01 16:25:52

Od: "Sylwia Lubowecka" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuje wszystkim za posty i rady ... Pozdrawiam mocno wszystkich

Sylwia

19. Data: 2002-09-01 16:28:23

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
W tym rozporządzeniu jest pewna ciekawostka. Istnieje osobna specjalizacja
angiolog i osobna chirurg naczyniowy. Też mnie to zdziwiło, ale tak jest.
Pozdr Przemo
<l...@o...pl> napisał w wiadomości
...@m...domek.net...

20. Data: 2002-09-01 16:30:59

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powodzenia
Przemo
Użytkownik "Sylwia Lubowecka" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo dziękuje wszystkim za posty i rady ... Pozdrawiam mocno wszystkich
>

> Sylwia

Wysypka na dloniach?
czy to powazne?
Narzędzia u dentysty