problem ze sperma

1. Data: 2002-02-13 05:47:13

Temat: problem ze sperma
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry wszystkim
mam chyba powazny problem. Mianowicie w mojej spermie pojwiaja sie "twory"
przypominajace konsystencja zelatyne. Cos w rodzaju skrzepow spermy, czy cos
takiego.Pojawiaja sie zazwyczaj dwa, trzy dni po ostatnim wytrysku i mam
wrazenie, ze czopuja mi kanaly nasienne ( ale nie sprawdze tego za zadne
skarby ). Za diabla nie wiem co to jest i nie wiem co mam zrobic. Znaczy sie
wiem, pojsc do lekarza, ale chcialbym sie dowiedziec czy ktos a Panstwa moze
sie z tym spotkal i powie mi ze dwa slowa na temat tego co sie dzieje z moja
sperma. Za wszystkie uwagi bede naprawde wdzieczny. Szczegolnie za te pomocne i
konstruktywne
pozdrawiam
zalamany problematyk

2. Data: 2002-02-15 19:12:29

Temat: Re: problem ze sperma
Od: "Monika Burska" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moja
> sperma. Za wszystkie uwagi bede naprawde wdzieczny. Szczegolnie za te

Takie zaburzenia mogą mieć pogłoże bakteriologiczne. Czasami po prostu
wystarczy pość na basen
żeby czymś takim się poczęstować. Ciesz się, że nie masz innych dolegliowści
typu swędzenie pieczenie itp. Jeżeli jesteś cierpliwy samo Ci przejdzie.
Rozwiązaniem jest zrobienie sobie badani bakteriologicznego i dobranie
odpowiedniego antybiotyku przez lekarza. To nic wstydliwego, każdemu może
się zadażyć.

Anaboliki + hormnony ? jakie skutki
"okres poltrwania"
Osad na zębach