Re: problemy z dorastającymi dziecmi

From: "tweety" <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: problemy z dorastającymi dziecmi
Date: Wed, 18 Sep 2002 09:58:09 +0200

Witam;
Dobrze, ze są jeszcze rozsądni rodzice na tym świecie. Powiem tak:
ja mając 15 lat tez sie buntowałam, mając 18 lat kiedy nie puszczali mnie na
odległe dyskoteki miałam do nich żal, kiedy inni balowali ja siedziałam w
domu- to wg tamtej mnie było najgorsze co mogli mi zrobić. Kiedy moi
rówiesnicy ogladali filmy takie jak: "Pluton" czy "koszmar z ulicy Wiązów"
ja nie mogłam. Straszne prawda?? A jednak z perspektywy czasu przyznaję im
rację. Mając 20 lat obejrzałam powyzszy horror i wiecie co? moja psychika
tego nie wytrzymała- mimo, ze to tylko film od 7 lat nie schodze sama do
piwnicy, bo sie boję, głupie ale strach jest silniejszy. Dzisiaj wiem, ze
moim rodzice to wspaniali ludzie, którzy gotowi są mi a własciwie nam- mojej
rodzinie pomóc w kazdej chwili. Pamietam, ze u mnie w domu nigdy nie było
taki słów, że mama kaze nam cos zrobic, zawsze nas sie pytali czy mamy czas
czy mozemy im pomóc. Oczywiscie jak bylismy w odpowiednim wieku. Pamietam
tez beztroskie dziecinstwo i wczasy nad morzem, ale pamietam tez czasy kiedy
przytulałam sie do płaczacej mamy i mówiłam, ze starczy nam pieniażków.
Teraz gotowa jestem pomóc im równiez w kazdej chwili. Mimo własnej rodziny
jestesmy z nimi bardzo mocno zwiazani i choć nie zawsze zgadzamy sie w
róznych kwestiach to jestesmy rodziną i dzieki ich opiece i troskliwosci (
dla mnie to były tylko zakazy w pewnym wieku) jestem zdrowa, nic złego mnie
w zyciu nie spotkało, nikt mnie nie skrzywdził. Tak samo moge sie odniesc do
bycia matką. Kiedy zaczynałam zycie seksualne wiedziałam czym to grozi , bo
rodzice mi powiedzieli i wiedziałam, ze jak nie zdam matury a pójde
wychowywac dziecko to zycie bedzie ciezkie. Fakt, ze moja córka nie była
planowana :-)))))))) chociaz oczekiwana i kochana, to jednak dzieki rodzicom
ich pomocy skonczyłam studia, mam prace, mieszkanie, dobrego meża i
wspaniałą choć rozrabiająca córkę. W najtrudniejszych chwilach mogę zawsze
liczyc na mamę czy ojca. Wydaje mnie sie, ze rozsądną miłosc nasze latorośle
dostrzega po latach, ze to nie było dla ich zła tylko ich bezpieczenstwa.
Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

Użytkownik "jolka" <j...@w...com.pl> napisał w wiadomości