Re: problemy z dorastającymi dziecmi

From: "jolka" <j...@w...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: problemy z dorastającymi dziecmi
Date: Wed, 18 Sep 2002 12:05:33 +0200

news:am9ef2$thu$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik jolka <j...@w...com.pl> w wiadomo?ci do grup
> dyskusyjnych napisał:am9a5t$hqm$...@n...tpi.pl...
> do
>
> zgodze sie z Tob?:-) ale nawet ten 1% zmieni bieg wydarzeń gdyby miało sie
> co? stać?
> Dziecko nawet
> końca
>
> a będ?c w domu:-) po czujnym okiem nie może zaszaleć? wychodze z
założenia,
> że jak będzie chciało co? zrobić to wcale nie musi wyjeżdżać z domu...

> nie.

> [...]

Własnie tak Sandro ;-))) na życie nie ma recepty, ale cały czas każdy z nas
szuka jej , radzi sobie jak może i jak potrafi z życiem ;-))) A odnośnie
niebezpieczeństwa to fakt czycha wszędzie, ale ja wychodzę z założenia :
stwarzać jak najmniej sytuacji sprzyjających niebezpieczeństwu.Zreszta to
wynika z tego co napisałam.

Pozdrawiam Jolka