problemy z zajściem w ciążę

1. Data: 2001-01-03 19:54:13

Temat: problemy z zajściem w ciążę
Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to apel do par zdrowych,które miały takie priblemy,lecz którym się udało(tzw
bezpł. idiopatyczna)
-może adresy terapeutów
-niekonwencjonalne spos. leczenia
-inne pomocne wskazóki

2. Data: 2001-01-04 12:10:10

Temat: Re: problemy z zajściem w ciążę
Od: "Muchelek" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten sam problem.
Również proszę o podpowiedzi, bo ciągnie się to już ponad rok i jestem w
coraz większej depresji.
M.

<1...@n...onet.pl>...

3. Data: 2001-01-07 19:45:42

Od: "Maria Sieklucka-Kaźmirowska" <m...@s...capital.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to apel do par zdrowych,które miały takie priblemy,lecz którym się
> [...]
Prywatna klinika leczenia bezpłodności "NOVUM" w Warszawie na Ursynowie przy
ul .Puszczyka (numeru telefonu nie posiadam przy sobie, ale mogę poprosić
koleżankę lub wystarczy zadzwonić do biura numerów). Leczyło się tam kilka
moich zaprzyjaźnionych par i tylko jedna do tej pory nie dorobiła się
jeszcze dzidziusia.

Marysia

4. Data: 2001-01-11 20:09:35

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli jestes z w-wy, to moge ci polecic mojego lekarza.

ponizej to co napisalam o nim w innym poscie na tej grupie:

opisze ci cos: mojego ginekologa-endokrynologa polecila mi kolezanka, ktora
tez go znala z polecenia. facet ma swoj pywatny gabinet - duzy, czysty,
kompetentna pielegniarka. na wizyte czeka sie od 2 tygodni do miesiaca. mimo
to, gdy zadzwonilam z niepokojacymi objawami, przyjal mnie jeszcze tego
samego dnia - po godzinach. w recepcji nie ma tlumow, po prostu co pol
godziny wchodzi kolejna pacjentka, wszystkie przychodza na umowiona godzine
i sa o niej przyjmowane.

on pomogl mi rozwiazac problemy z ktorymi "bujalam sie" od lat. polecilam go
ponad 10 kolezankom, ktore mu zaufaly i nie zawiodly sie (w tym jeden
przypadek bezplodnosci okreslany przez innych lekarzy jako lekko
beznadziejny - dzis ten przypadek to dorodny chlopczyk pelen checi do
lobuzowania).

lekarz bierze 130 zl za wizyte - czyli drogo. przyjmuje codziennie od 8 do
20 z przerwa na obiad.
jest znany dzieki poleceniom, jego adres jest polecany z ust do ust.

ma dokonala wiedze i dodatkowo jest przemilym czlowiekiem, zaluje ze nie ma
specjalizacji ze wszystkich innych dziedzin medycyny. ale znalazlam sposob,
jak mam jakis problem, prosze go o polecenie kolege po fachu.

reasumujac: dobry lekarz nie wymaga reklamy - moj lekarz dzieki swojej
kompetencji zbudowal sobie taka baze danych, ze starczyloby na kilkunastu
innych lekarzy.

5. Data: 2001-01-15 22:08:20

Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moge prosic o szczegolowe dane tego specjalisty????? Jak sie nazywa
i gdzie przyjmuje?

Malgorzata

Użytkownik "rena" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> reasumujac: dobry lekarz nie wymaga reklamy - moj lekarz dzieki swojej
> kompetencji zbudowal sobie taka baze danych, ze starczyloby na kilkunastu

OB
Wyniki pl.soc.uzaleznienia (78:2 - TAK)
spironol - szokujaca ulotka
Re: Czy codzinna higiena moze byc smiertelna?
Katalog zdjec o tematyce medycznej