próbujcie z serem

1. Data: 2001-10-16 07:38:39

Temat: próbujcie z serem
Od: "jotbo" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Córa przyniosła coś takiego:
1 kg sera
jajko (wyglądało na duże)
7 łyżeczek kaszy manny
3 łyżki cukru (lub ilość do smaku)
śmietana (+ wariacje: konfitury, dżem, rodzynki, cukier waniliowy)

Należy zemleć ser i połączyć z jajkiem; dodać kaszę mannę i cukier.
Spłaszczyć i smażyć na złoty kolor.
Podawać ze śmietaną i, ewentualnie z tym, co do wyboru.
Dziwne, ale da się zjeść.
z pozdrowieniami Józef

1. Data: 2001-10-16 08:18:26

Temat: Re: próbujcie z serem
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jotbo" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 7 łyżeczek kaszy manny
> 3 łyżki cukru (lub ilość do smaku)
> śmietana (+ wariacje: konfitury, dżem, rodzynki, cukier waniliowy)

Innymi słowy masz na myśli twaróg, bo ja w pierwszym momencie z przerażeniem
wyobraziłam sobie mielenie 1 kg żółtego sera ;-)

i połączyć z jajkiem; dodać kaszę mannę i cukier.
> Spłaszczyć i smażyć na złoty kolor.
> Podawać ze śmietaną i, ewentualnie z tym, co do wyboru.
> Dziwne, ale da się zjeść.

To takie smażone serniczki wam wyszły ;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-10-16 09:41:21

Od: "jotbo" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
> Innymi słowy masz na myśli twaróg, bo ja w pierwszym momencie z
przerażeniem
> wyobraziłam sobie mielenie 1 kg żółtego sera ;-)
Domyślnie - twaróg, biały, ... Sama dodałaś "żółty", więc to
przerażenie
chyba udawane :-)
Ponadto wyobrażam sobie następne: półtłusty?, chudy?, tłusty? itd.
A w tym jestem mniej biegły :-)

> To takie smażone serniczki wam wyszły ;-)
No właśnie! Dlatego dodałem słowo: dziwne, ale zjadliwe.

pozdrawiam
Józef

Ciasto na pizze
Salatka z selera naciowego