progesteron

1. Data: 2003-06-18 13:07:40

Temat: progesteron
Od: "aandula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy iniekcje z Progesteronu w 22 i 24 dniu cyklu mogą spowodować opóźnienie
miesiączki?
(nie ukrywam że odpowiedź negatywna uradowałaby mnie ogromnie- leczymy
bezpłodność)

Nadi

2. Data: 2003-06-18 19:59:22

Temat: Re: progesteron
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aandula" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
opóźnienie
> miesiączki?
> (nie ukrywam że odpowiedź negatywna uradowałaby mnie ogromnie- leczymy

Ginekolog - endokrynolog ze mnie żaden, ale progestegeny mają zastosowanie w
leczeniu braku miesiączki (pierwotnym i wtórnym), więc chyba nie powinny jej
opóźniać!
Tak wiec szybciutko po teścik do apteki!!!!!!
I powodzenia - to byłby dla Was pewnie najszczęśliwszy dzień w życiu, co??

Trzymająca kciuki Jola

3. Data: 2003-06-22 20:56:23

Od: "Aneta" <a...@i...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Trzymająca kciuki Jola
>
> progesteron raczej wywołałby miesiączkę, a jeśli jest się w ciąży jest
odpowiedzialny za jej utrzymanie, na test troszkę za wcześniej bo jeszcze
pewnie nic nie wykaże, ale za parę dni...trzymam kciuki, pozdrawiam!

rozdzielenie TantumRosa (benz.)
Blizny na twarzy
kurzajki- jak się pozbyć
Reumatologia