program do drukowania recept - C.D....

1. Data: 2001-11-19 20:23:03

Temat: program do drukowania recept - C.D....
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo fajny i mily w obsludze program do drukowania recept... - tak trzymaj.
przy okazji przyszlo mi na mysl, dlaczego ministerstwo, silac sie co chwile na
jakies njusy w roznych dziedzinach, po prostu odgornie ine wprowadzi OBOWIAZKU
drukowania recept - i nie mowie tu o super-duper drogich komputerach, jak ktos
ma to bardzo prosze, jak nie - to wystarczy stara maszyna do pisania i juz -
wprawdzie w przepisach istnieje zapis ze recepta ma byc napisana 'wyraznie',
ale niektorzy koledzy lekarze jako wyrazne traktuja pismo, ktore z ledwoscia
sami za 10 minut czytaja... - a potem wszyscy sie dziwia, dlaczego jest tyle
pomylek...
ja wiem, ze 90% grupowiczow-lekarzy sie zaraz obruszy, ze 'przeciez my
drukujemy/piszemy wyraznie'... - tak, ale 98% lekarzy nie czyta tego co tu jest
napisane... :-)

naprawde ulatwilo by to zycie wszystkim zainteresowanym stronom - lekarzowi,
aptekarzowi i pacjentowi przede wszystkim...

adam

2. Data: 2001-11-20 04:28:19

Temat: Re: program do drukowania recept - C.D....
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadazam się z Tobą, tyle tylko że spory lekarzy odsetek się obruszy, bo
niewyraźne pismo jest elementem magii "doktora".:-)
--
Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

3. Data: 2001-11-20 07:28:34

Od: "Grzegorz Zadrożny" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za pozytywną ocenę.
Jednocześnie informuję że wczoraj wieczorem umieściłem w sieci nowszą wersję
z paroma nowymi drobiazgami.

Przyznaje, że moją intencją było nie tyle zapewnienie czytelności recept,
ile danie lekarzom możliwości wydruku w domu kilku druczków zamiast
zamawiania paczki 1000 recept w drukarni. Problem jest w kodzie kreskowym
wymaganym przez kasy chorych - taki kod może wygenerować jedynie komputer.

Do tej pory sądziłem, że dawanie możliwości drukowania także części dot.
leków nie ma sensu, bo i tak w chwili wypisywania recepty lekarz nie będzie
miał dostępu do komputera albo nie będzie mu sie chciało przesiadać itd.
Coraz częściej dochodzą mnie jednak głosy, że taka funkcjonalność byłaby
jednak przydatna. Zrobi się w najbliższym czasie.

Pozdrawiam,
Grzegorz

4. Data: 2001-11-20 13:04:08

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Coraz częściej dochodzą mnie jednak głosy, że taka funkcjonalność byłaby
> jednak przydatna. Zrobi się w najbliższym czasie.

ŚWIETNIE!!

zyczac wytrwalosci, zglaszam sie od razu jako krolik doswiadczalny do
uzytkowania nowej wersji porgramu ;-)

adam

5. Data: 2001-11-20 14:23:47

Od: "Grzegorz Zadrożny" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ŚWIETNIE!!
>
> zyczac wytrwalosci, zglaszam sie od razu jako krolik doswiadczalny do
> uzytkowania nowej wersji porgramu ;-)

W porządku - potraktuję to bardzo serio :) Może chciałbyć podjąc współpracę
jako beta-tester?

Grzegorz

6. Data: 2001-11-20 15:37:19

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadazam się z Tobą, tyle tylko że spory lekarzy odsetek się obruszy, bo
> niewyraźne pismo jest elementem magii "doktora".:-)

dizsiaj pzryszlo majlem:

*******
W aptece rozlega sie przerazliwy wybuch. Z zaplecza wychodzi aptekarz w
poszarpanej koszuli, z twarza usmarowana sadza.
- Prosze pana - mowi do stojacego za lada klienta. - Niech pan zaniesie te
recepte z powrotem lekarzowi i powie mu, aby napisal ja na maszynie.
*******

:-)))

adam

Choroba wieńcowa...
onkologiczny ośrodek rehabilitacyjny-czy ktoś zna???
kody chorób ?
Przeziębiony ząb?
Aspirator