Re: programista szukajacy pracy

From: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: programista szukajacy pracy
Date: Tue, 06 Mar 2007 20:30:51 +0100

rep_movsb napisał(a):
> Przepraszam od razu zyczliwie pana gerarda ktory napisal do mnie na
> moj email c...@g...pl , prosilbym dalej o kontakt tam ze mna,
> pomimo ze zachowalem sie jak osoba malo warta uwagi...

Może nie tyle mało warta uwagi, co raczej... jak by to ująć...
mało kontaktowa?

> Na ile ja bym to wycenil. Wlasnie w zaleznosci od dlugosci kolejki
> prawda. To o czym myslalem piszac poprzedni post,
> to bardziej kompleksowa obsluga ktorejs osoby i potem kopiowanie
> ewentualne urzadzen stworzonych dalej.

Czyli wygląda to tak, jak byś chciał zarobić od razu na pierwszej
grupie zainteresowanych, którzy będą Ci podpowiadać interesujące
rozwiązania, a później dodatkowo na kolejnych klientach,
którzy do Ciebie trafią.

> Widze ktos z panstwa ma jakies pojecie o komputerach piszac o
> interfeace'u RS232 ktory zostal odrzucony juz jako urzadzenie
> przestarzale - (sic) wielka szkoda bo byl naprawde przydatny, ale i
> tak pozostaje mi cos czego nie zdradze ,
> zawsze pozwala sterowac paroma urzadzeniami .

Masz na myśli interfejs USB? Bo w zasadzie z portów dostępnych
we większości komputerów, a zarazem pozwalających na sterowanie
urządzeniami, to wiele więcej Ci nie zostaje (bo równoległy
pewnie też odrzucasz :P).

> Na ile wycenialbym ?
> Program ktory naprzyklad mialby..
>
> - Wyswietlac w tzw Tray'u ikonke otworz domofon , zapal swiatlo itd
> itp, wraz z niezbednym ukladem elektronicznym, mysle ze tak by to
> mialo wygladac , prawda ? " Prosze powiedziec mi . Ile takie rzeczy ze
> tak powiem sa warte, kto je robi i ....

Heh... Za badania rynku się płaci ;P Podałem już kilka wskazówek
w prywatnej korespondencji, pozwolę sobie powstrzymać się na razie
od dalszych, bo po prostu nie bardzo widzę wzajemność w tej
wymianie informacji. Prosto mówiąc, trzymasz wszystkie karty
przy orderach, ale liczysz, że podpowiemy Ci, jak i ile można
na nas zarobić. Nie, to nie tak działa :) Wiadomo, że jako (we
większości) osoby o skromnych dochodach będziemy wybierać
rozwiązania najlepsze i najtańsze.
Jednak mały hint - moim zdaniem wychodzenie z ceną za taki
układ i program jak opisywany powyżej ceny 20zł od sztuki
byłoby zdzierstwem. Ale to moje zdanie ;)

> Zwracam sie o pomoc. Ludzie walczcie o mnie - Ja sam jestem bez pracy,
> chce miec zabezpieczenie finansowe.

Podobnie jak wielu z nas.

> Caly czas szukam stalej pracy, to
> mogloby byc dla mnie tzw zadaniem dodatkowym .. mysle ze zajeloby mi
> (i znow tej odpowiedzi precyzyjnie od programisty nikt nie uslyszy,
> jestesmy z tego slawni, tym bardziej ze jestem zainteresowany
> rozwiazaniem zupelnie innym niz wspomniany RS232 - tutaj musze
> rozejrzec sie sam).

Niedokończone, choć i tak piekielnie długie, zdanie ;)
Jeśli jednak informatyk nie potrafi planować, wyliczyć czasu, jaki
mu zajmie zadanie, ani wycenić swojego czasu, to mam wątpliwości
do jego kwalifikacji.

> Obiecuje ze komunikacja ze mna od teraz bedzie przebiegala o wiele
> lepiej niz do tej pory.

Zobaczymy :)

> To o czym piszecie jest calkowicie wykonalne.

Wiem. Przecież nie proponowałbym niemożliwych rzeczy :) Powiem
więcej - dla doświadczonego programisty i elektronika to
przysłowiowe "5 minut roboty".

Pozdrawiam,
Gerard

PS. Błagam, nie szargaj opinii informatyków i pisz POD cytatem...

Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla