programista szukajacy pracy

1. Data: 2007-02-25 10:23:53

Temat: programista szukajacy pracy
Od: "rep_movsb" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry.

Ogladam czasem w filmach jak osoby niepelnosprawne radza sobie z
komputerem. Potrafilbym
zrobic pare rzeczy ktore mysle ze moglbyby osobom niepelnosprawnym
pomoc. Oczywiscie kazdy przypadek jest indywidualny i wachlarz
rozwiazan ogromny - rozpoznawanie dzwieku, ruchu, itd itp.

Czy panstwo byliby zainteresowani tego typu wspolpraca ?

Oczywiscie chcialbym zarabiac pieniadze.

chyba najpewniejszy moj adres to : c...@g...pl
f...@t...pl < ostatnio szwankuje

Robert D

2. Data: 2007-02-25 11:18:25

Temat: Re: programista szukajacy pracy
Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

rep_movsb napisał(a):
> [...]
> pomoc. Oczywiscie kazdy przypadek jest indywidualny i wachlarz
> rozwiazan ogromny - rozpoznawanie dzwieku, ruchu, itd itp.

Na ile byś wyceniał takie rozwiązanie:
- wykonanie interfejsu sprzętowego (najlepiej chyba RS232)
do podłączenia do komputera dzwonka od drzwi i od domofonu,
- oprogramowanie tego interfejsu pod Windows i/lub Linux
tak, aby w momencie dzwonienia pojawiała się odpowiednia
informacja w tray'u lub jako wyskakujące okienko.

Byłoby to bardzo pomocne dla osób niesłyszących i niedosłyszących,
mających problem z usłyszeniem dzwonka.
No i analogiczne rozwiązanie dla telefonu stacjonarnego ;)

Pozdrawiam,
Gerard

3. Data: 2007-02-25 18:28:23

Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny_jest_ten_swiat_ o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
wiadomości news:errra3$1ba$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
> mających problem z usłyszeniem dzwonka.
> No i analogiczne rozwiązanie dla telefonu stacjonarnego ;)

Podpisuję się pod tym każdą parą moich rąk, nóg i uszu :-)
Już stoję w kolejce ;-)

--
do usłyszenia
Sylwi@

4. Data: 2007-03-04 20:20:45

Od: "rep_movsb" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam od razu zyczliwie pana gerarda ktory napisal do mnie na
moj email c...@g...pl , prosilbym dalej o kontakt tam ze mna,
pomimo ze zachowalem sie jak osoba malo warta uwagi...

Na ile ja bym to wycenil. Wlasnie w zaleznosci od dlugosci kolejki
prawda. To o czym myslalem piszac poprzedni post,
to bardziej kompleksowa obsluga ktorejs osoby i potem kopiowanie
ewentualne urzadzen stworzonych dalej.
Widze ktos z panstwa ma jakies pojecie o komputerach piszac o
interfeace'u RS232 ktory zostal odrzucony juz jako urzadzenie
przestarzale - (sic) wielka szkoda bo byl naprawde przydatny, ale i
tak pozostaje mi cos czego nie zdradze ,
zawsze pozwala sterowac paroma urzadzeniami . Na ile wycenialbym ?
Program ktory naprzyklad mialby..

- Wyswietlac w tzw Tray'u ikonke otworz domofon , zapal swiatlo itd
itp, wraz z niezbednym ukladem elektronicznym, mysle ze tak by to
mialo wygladac , prawda ? " Prosze powiedziec mi . Ile takie rzeczy ze
tak powiem sa warte, kto je robi i ....

Zwracam sie o pomoc. Ludzie walczcie o mnie - Ja sam jestem bez pracy,
chce miec zabezpieczenie finansowe.Caly czas szukam stalej pracy, to
mogloby byc dla mnie tzw zadaniem dodatkowym .. mysle ze zajeloby mi
(i znow tej odpowiedzi precyzyjnie od programisty nikt nie uslyszy,
jestesmy z tego slawni, tym bardziej ze jestem zainteresowany
rozwiazaniem zupelnie innym niz wspomniany RS232 - tutaj musze
rozejrzec sie sam).

Prosze panstwa, - czekam na odpowiedzi na moje pytania powyzej.
Obiecuje ze komunikacja ze mna od teraz bedzie przebiegala o wiele
lepiej niz do tej pory. To o czym piszecie jest calkowicie wykonalne.
Zastanawiam sie czy nie wykonac tego projektu tak tylko aby widnialo
na nim moje nazwisko. Wazna jest dlugosc kolejki.

Prosze powiedziec dalej . Bo jest taka mozliwosc ze rozejrze sie za
sponsorem, moglibysmy wczesniej sie spotkac razem . Jeden z grupowiczy
wymienil
- wyzej opisane urzadzenia sterujace sprzetem elektrycznym w
mieszkaniu (wspomniany domofon mnie interesuje bardzo, prosze od razu
o zebranie listy zainteresowanych - poniewaz mam tutaj pewien swietny
pomysl ktory upraszcza sprawe... )
- czytniki brailem,
..i wlasnie. co jeszcze jest potrzebne.

Z powazaniem,
Robert Darmochwal

PS:... c...@g...pl < odpisze i tak tutaj. w porzadku ?.

> [...]
>
> Czy panstwo byliby zainteresowani tego typu wspolpraca ?
>
> Oczywiscie chcialbym zarabiac pieniadze.

Grupy inwalidzkiej nie mam, ale mam swoja wlasna gehenne. :)
Dobranoc, zycze panstwu milej nocy.

5. Data: 2007-03-06 19:30:51

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

rep_movsb napisał(a):
> Przepraszam od razu zyczliwie pana gerarda ktory napisal do mnie na
> moj email c...@g...pl , prosilbym dalej o kontakt tam ze mna,
> pomimo ze zachowalem sie jak osoba malo warta uwagi...

Może nie tyle mało warta uwagi, co raczej... jak by to ująć...
mało kontaktowa?

> [...]
> prawda. To o czym myslalem piszac poprzedni post,
> to bardziej kompleksowa obsluga ktorejs osoby i potem kopiowanie

Czyli wygląda to tak, jak byś chciał zarobić od razu na pierwszej
grupie zainteresowanych, którzy będą Ci podpowiadać interesujące
rozwiązania, a później dodatkowo na kolejnych klientach,
którzy do Ciebie trafią.

> [...]
> tak pozostaje mi cos czego nie zdradze ,
> zawsze pozwala sterowac paroma urzadzeniami .

Masz na myśli interfejs USB? Bo w zasadzie z portów dostępnych
we większości komputerów, a zarazem pozwalających na sterowanie
urządzeniami, to wiele więcej Ci nie zostaje (bo równoległy
pewnie też odrzucasz :P).

> [...]
> itp, wraz z niezbednym ukladem elektronicznym, mysle ze tak by to
> mialo wygladac , prawda ? " Prosze powiedziec mi . Ile takie rzeczy ze

Heh... Za badania rynku się płaci ;P Podałem już kilka wskazówek
w prywatnej korespondencji, pozwolę sobie powstrzymać się na razie
od dalszych, bo po prostu nie bardzo widzę wzajemność w tej
wymianie informacji. Prosto mówiąc, trzymasz wszystkie karty
przy orderach, ale liczysz, że podpowiemy Ci, jak i ile można
na nas zarobić. Nie, to nie tak działa :) Wiadomo, że jako (we
większości) osoby o skromnych dochodach będziemy wybierać
rozwiązania najlepsze i najtańsze.
Jednak mały hint - moim zdaniem wychodzenie z ceną za taki
układ i program jak opisywany powyżej ceny 20zł od sztuki
byłoby zdzierstwem. Ale to moje zdanie ;)

> Zwracam sie o pomoc. Ludzie walczcie o mnie - Ja sam jestem bez pracy,
> chce miec zabezpieczenie finansowe.

Podobnie jak wielu z nas.

> [...]
> jestesmy z tego slawni, tym bardziej ze jestem zainteresowany
> rozwiazaniem zupelnie innym niz wspomniany RS232 - tutaj musze

Niedokończone, choć i tak piekielnie długie, zdanie ;)
Jeśli jednak informatyk nie potrafi planować, wyliczyć czasu, jaki
mu zajmie zadanie, ani wycenić swojego czasu, to mam wątpliwości
do jego kwalifikacji.

> Obiecuje ze komunikacja ze mna od teraz bedzie przebiegala o wiele
> lepiej niz do tej pory.

Zobaczymy :)

> To o czym piszecie jest calkowicie wykonalne.

Wiem. Przecież nie proponowałbym niemożliwych rzeczy :) Powiem
więcej - dla doświadczonego programisty i elektronika to
przysłowiowe "5 minut roboty".

Pozdrawiam,
Gerard

PS. Błagam, nie szargaj opinii informatyków i pisz POD cytatem...

Pieski świat...
Kulawy język polski
Zasilek pielegnacyjny a przerwa w orzeczeniu stopnia niepelnosprawnosci
Dziwny wzrost dobroczynnosci
liczba osób niewidomych i niedowidzących w Polsce