propozycja antypdróbkowa

11. Data: 2006-03-27 21:14:34

Temat: Re: propozycja antypdróbkowa
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zofia Rakowska" <m...@o...pl> napisał w
wiadomości news:Xns9793EBE3E69BEmojatfurczoscradosna@193.42.231
.152...
> "Margaret" <m...@p...fm> napisał/a w
> IMO to bardzo śliska sprawa. Kiedyś była już taka akcja na pru,
> prowadzona przez amg i Tib. Chyba niewesoło się skończyło.

e tam, skonczyło.
własnie nie skonczylo, tylko zaczęło:)

A i ostrzezenie nie jest dla zalosnych desperatek, ktore swiadomie kupuja
podrobe, byle mozna bylo na dyskotece w remizie wyciagnac z torebki Szanel
za 49 zl tusz D&G
--
Margaret

12. Data: 2006-03-29 08:50:56

Od: "JC" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asp420" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Po prostu producent na opakowaniu ten sam, a
> receptura inna, czym producent sie nie chwali (temat na dluzszy wywod
> dlaczego tak sie dzieje). Jako ciekawostka - przoduja w tym uznane firmy
> europejskie i amerykanskie, natomiast prawo japonskie jest pod tym
wzgledem
> b. restrykcyjne, dlatego Shiseido o tej samej nazwie zawsze bedzie takie
> samo, albo zniknie z rynku.

To ja chciałem zapytać, co sądzisz o oryginalności kosmetyków ze znanej i
polecanej tu nieraz na grupie strony Strawberrynet.com. Firma działa także
na Ebayu, wysyła towar z Hong Kongu ( w życiu nie widziałem niczego
oryginalnego,co byłoby sprzedawane z tamtego kraju), sądząc po komentarzach
zdarza im się wystawiać na sprzedaż towary, których nie posiadają, wbrew
obietnicom nie oddają pieniędzy, kiedy odbiorca jest niezadowolony z
towaru,itd. Dodatkowo dziwne wrażenie sprawiają ich zapewnienia, że jak nie
mają czegoś w ofercie,to i tak mogą załatwić-jakoś nie pasuje mi to do wizji
firmy-hurtowni, która masowo skupuje renomowane kosmetyki na fakturki. Na
swojej stronie posługują się argumentem, który podałaś-że to,co sprzedają,
może różnić się od wersji, jakie znamy ze sklepów. Jakimi kryteriami więc
proponujesz się posłużyć, żeby rozstrzygnąć, czy:
a) towar od nich jest podróbą
b) towar ma właściwości i opakowanie oryginału, ale został wyprodukowany
gdzieś w Azji bez wiedzy firmy, która ma prawa do jego produkcji
c) towar jest całkowicie oryginalny ?

Pozdrawiam
JC

13. Data: 2006-03-29 10:15:15

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):
> na Ebayu, wysyła towar z Hong Kongu ( w życiu nie widziałem niczego
> oryginalnego,co byłoby sprzedawane z tamtego kraju)

to malo widzialas...

-- kasica

14. Data: 2006-03-29 17:30:39

Od: "JC" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> to malo widzialas...

Powiem więcej: z całą pewnością NIC nie widziałAm :)
Męski jak zawsze,
JC :)

15. Data: 2006-03-29 18:27:06

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu był wątek na forum Uroda GW o tym, że kosmetyki ze Strawberry
może nie są podrabiane, ale bywają zleżałe

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=211&w=27525
354&v=2&s=0

--
Nika
Pisz tutaj

16. Data: 2006-03-29 18:45:07

Od: "JC" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> Swego czasu był wątek na forum Uroda GW o tym, że kosmetyki ze Strawberry
> może nie są podrabiane, ale bywają zleżałe

To na jedno wychodzi w sumie-przeterminowany krem ma mniej więcej taką samą
wartość, jak nieudolna podróba, podobnie z perfumami. IMO nie da rady
hurtowo oceniać oryginalności kosmetyków, mając do dyspozycji jedynie jakieś
skąpe zdjęcie.

Pozdrawiam
JC

17. Data: 2006-03-30 08:47:28

Od: "Margaret" <m...@...fm> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote
> to malo widzialas...
> -- kasica

http://www.allegro.pl/item95183097_blyszczyk_chanel_
nr_5_blizzard.html

sorki, ze pod CIebie.
ale to np jest podrobka, blizard ma inny kolor.

18. Data: 2006-03-30 09:30:37

Od: magia <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):

> http://www.allegro.pl/item95183097_blyszczyk_chanel_
nr_5_blizzard.html
> ale to np jest podrobka, blizard ma inny kolor.

I tylko na podstawie koloru twierdzisz, ze to podrobka?
Porownalam sobie ta aukcje z kolorem blizzard na stronie chanel i na
moim ekranie one sa bardzo do siebie podobne. Inny odcien jest w aukcji
to fakt, ale to raczej bym sie czepila jakosci zdjecia.
Inna sprawa, ze w aukcji jest podany nr 05 a blizzard ma 19. Moze to byc
pomylka.
W kazdym razie mi tu nic nie podpada za bardzo.
--
m.

19. Data: 2006-03-30 10:50:56

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):
> Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
>
> Powiem więcej: z całą pewnością NIC nie widziałAm :)
> Męski jak zawsze,

to nie wstydz sie tego i wymysl sobie mniej bezplciowy nick...

-- kasica

20. Data: 2006-03-30 10:56:58

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret napisał(a):
> Katarzyna Kulpa wrote
>
> http://www.allegro.pl/item95183097_blyszczyk_chanel_
nr_5_blizzard.html

nie rozumiem. to ma byc dowod na to, ze w calym Hong Kongu nie
ma oryginalow? ;)

-- kasica

Kosmetyki Kanion
Pytanie dotyczące podążania za modą