proste przyjemnosci

1. Data: 2001-11-06 19:05:40

Temat: proste przyjemnosci
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

kulinarne oczywiscie ;-) Tas sobie czytam o tym tanim jedzeniu i zajadam
kolacje - prosta do bolu, samczna niewymownie i chyba jednak tania. Mam
swiezutki chlebek zytnio-pszenny - z wypieczona brazowa skorka, z cudownie
miekkim miekiszem. Maczam go w greckiej oliwie z oliwek z dodatkiem
suszonego oregano, odrobina granulowanego czosnku i szczypta pieprzu. I juz
:-) Aromat oliwy obezwladnia moje zmysly smaku i powonienia - uwielbiam
to:-) I w sumie to raczej tanio - oliwy z takim chlebem to jestem w stanie
zejsc najwyzej 1,5 lyzki, wiec butelczyna, mimo, ze dosc droga starczy mi na
dluugo. (ale nie polecam, jesli macie w domu mezczyzn - taki to pochlonie
bochenek chleba, wypije litr oliwy i sie bedzie za kolacja rozgladal ;-)
Herbatka srodziemnomorska
galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:
b...@d...com.pl

1. Data: 2001-11-06 20:07:06

Temat: Re: proste przyjemnosci
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Nov 2001 20:05:40 +0100, b...@d...com.pl (Herbatka) wrote:

> [...]
>zejsc najwyzej 1,5 lyzki, wiec butelczyna, mimo, ze dosc droga starczy mi na

z zywym czoosnkiem jeszcze lepsze. a jakby na to plaster
pomidorka, to szczescie zupelne.
tez takie rzeczy lubie
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-06 20:18:00

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-08 16:34:40

Od: "Marek Rz." <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
juz
> :-) Aromat oliwy obezwladnia moje zmysly smaku i powonienia - uwielbiam

eeech
na południu Hiszpanii często tak się jada. Kawałek chlebka przypiec (np. w
kuchence z grillem, lub nad gazem (!!! sam widziałem) i polać pyszną świeżą
oliwą (pierwsze tłoczenie - kupiona u gospodarza) do tego może być
cieniutki plasterek "jamon serrano" i świeży czosnek....

niebo w ...
rozmarzyłem sie...

1. Data: 2001-11-08 16:52:11

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Rz." wrote:

> cieniutki plasterek "jamon serrano"

co to?
agi- zaciekawiona

1. Data: 2001-11-08 18:39:00

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oliwą (pierwsze tłoczenie - kupiona u gospodarza) do tego może być
> cieniutki plasterek "jamon serrano" i świeży czosnek....

moja oliwa tez z pierwszego tloczenia ale z taka hiszpanska szynka to
gorzej - ech, tez sie rozmarzylam.
Herbatka

1. Data: 2001-11-08 18:47:12

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-08 20:40:18

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosesowi dojrzewania poprzez suszenie (w sumie do 2 lat). Pycha. Ale
> jamon iberico jeszcze lepsza chyba- zreszta nie wiem, ja jestem pies na

ale to musi być naprawdę cienko pokrojone. Aromat nieprzeciętny. Sprawia
też wrażenie, jak się jedzie i widzi jak te półdupki świńskie wiszą pod
dachem.

Waldek

1. Data: 2001-11-09 07:41:41

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldemar z domu" <w...@t...de> napisał w wiadomości
: ale to musi być naprawdę cienko pokrojone. Aromat nieprzeciętny. Sprawia
: też wrażenie, jak się jedzie i widzi jak te półdupki świńskie wiszą pod
: dachem.

Ja to bym chyba taki caly poldupek na sniadanie zjadla

pozdr. na sama mysl sliniaca sie Wilma

1. Data: 2001-11-09 13:06:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja to bym chyba taki caly poldupek na sniadanie zjadla
>
>pozdr. na sama mysl sliniaca sie Wilma

a potem przez restze dnia zywila sie olejem rycynowym?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

Wynalazki :o))
Zrobiłam dzisiaj Stampot'a