Zrobiłam dzisiaj Stampot'a

1. Data: 2001-11-06 17:55:14

Temat: Zrobiłam dzisiaj Stampot'a
Od: "Maja Wieckowska" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stampot - zapiekanka z brukselką i pulpecikami, który pokazywał w zeszłą
niedzielę Makłowicz. Jest naprawdę rewelacyjna. Mój luby zajada się nią do
teraz i oderwać go nie mogę od jedzenia. Makłowicz w programie dodawał
pomidory z puchy razem z sokiem z tej puchy. Nie polecam tego. Najlepiej
jest dodawać świeże pomidory pokrojone w kosteczkę (nawet z pestkami).

Pozdrawiam
Maja

1. Data: 2001-11-06 18:39:19

Temat: Re: Zrobiłam dzisiaj Stampot'a
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Stampot - zapiekanka z brukselk? i pulpecikami, który pokazywa? w zesz??
>niedziel? Mak?owicz. Jest naprawd? rewelacyjna. Mój luby zajada si? ni? do
>teraz i oderwa? go nie mog? od jedzenia. Mak?owicz w programie dodawa?
>pomidory z puchy razem z sokiem z tej puchy. Nie polecam tego. Najlepiej
>jest dodawa? ?wie?e pomidory pokrojone w kosteczk? (nawet z pestkami).
>
>Pozdrawiam
>Maja

a te pulpeciki to jak i co?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-06 18:56:52

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moge sie pousmiechac o ten przepisik :o)))))))))))))))))
Bo niebardzo mam mozliwosc ogladac telewizje :o(( , a zabrzmialo tak
smakowicie....
Proszeeee i usmiech :o))))))))))

Bozenka z Wilna :o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-11-06 19:00:16

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:3ibgutsbtiqjlrtheh1p0791ihsm8k4uj7@4ax.com...

> a te pulpeciki to jak i co?
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

wlasnie!

Mechcia
nie ogladala Maklowicza bo stala akutrat wtedy na 1 nodze w pociagu

1. Data: 2001-11-06 19:12:35

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja Wieckowska <m...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9s985a$qgr$...@z...koszalin.tpnet.pl...
> [...]
> pomidory z puchy razem z sokiem z tej puchy. Nie polecam tego. Najlepiej
> jest dodawać świeże pomidory pokrojone w kosteczkę (nawet z pestkami).

no własnie, pewnie to był program o kapuście, a ja go przegapiłam jak
zwykle :-(
Podaj szczegóły, please :-)

Aha, udało mi się obejrzeć kawałek tego krytykowanego przez Was Kuronia-m
potwoerdzam, obrzydlistwo, brak weny twórczej, brak poczucia humoru, brak
ciekawych przepisów, Kuroń nieapetyczny i sztywny, reasumując FUJ!
Nie ma jak Makłowicz! Dawaj tę kapustę.

Wkn

1. Data: 2001-11-06 19:47:26

Od: "Maja Wieckowska" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przesylam kopie przepisu z Outcooca. Jezeli ktos go uzywa to wystarczy
zaznaczyc caly przepis i Ctrl+C i w Outcooku Ctrl+V a powinien sam sie
dodac. Jezeli ktos go nie uzywa latwo go wydobedzie stad.

Pozdrowienia
Maja

<?xml version="1.0" encoding="Windows-1250"?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="przepis.xsl"?>
<OutCookExpress wersja="0.1.8alpha" data="06-11-2001" struktura="100">
<przepisy>
<przepis tytul="Stampot">
<kategoria nazwa="Kuchnia holenderska"/>
<kategoria nazwa="Zapiekanki"/>
<kategoria nazwa="Potrawy miesne"/>
<skladnik nazwa="mieso mielone" ilosc="1/2" jednostka="kg"></skladnik>
<skladnik nazwa="bulka" ilosc="1" jednostka="szt">namoczona</skladnik>
<skladnik nazwa="jajo" ilosc="3" jednostka="szt"></skladnik>
<skladnik nazwa="pomidor" ilosc="25" jednostka="dkg">moga byc z
puszki</skladnik>
<skladnik nazwa="brukselka" ilosc="1/2" jednostka="kg"></skladnik>
<skladnik nazwa="cebula" ilosc="1" jednostka="szt"></skladnik>
<skladnik nazwa="smietana" ilosc="1/2" jednostka="szklanka"></skladnik>
<skladnik nazwa="ser zólty" ilosc="6" jednostka="lyzka"></skladnik>
<skladnik nazwa="sól"></skladnik>
<skladnik nazwa="pieprz"></skladnik>
<skladnik nazwa="galka muszkatolowa"></skladnik>
<opis>
Do miesa mielonego dodac namoczana bulke, pokrojona cebule, jajo i
przyprawy. Wszystko wymieszac i formowac pulpeciki i usmazyc. Brukselke
ugotowac ale tak aby byla jeszcze twardawa. Naczynie zaroodporne wysmarowac
maslem i posypac bulka tarta. Do tego naczynia wylozyc brukselke a na nia
usmazone pulpeciki. Na te pulpeciki ukladamy pomidory i sos serowy. Sos:
starty ser (najlepiej gouda) wymieszac ze smietana i 2 jajami oraz galka
muszkatolowa. Mieszamy i wykladamy na wierzch do naczynia zaroodpornego i
posypujemy slodka papryka mielona. Piec w piekarniku w temperaturze 180
stopni C przez 30 minut.
</opis>
</przepis>
</przepisy>
</OutCookExpress>

1. Data: 2001-11-07 08:56:28

Od: "Joanna" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja Wieckowska <m...@p...fm> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:9s9el0$uqk$...@z...koszalin.tpnet.pl...
> Przesylam kopie przepisu z Outcooca. Jezeli ktos go uzywa to wystarczy
> zaznaczyc caly przepis i Ctrl+C i w Outcooku Ctrl+V a powinien sam sie
> dodac. Jezeli ktos go nie uzywa latwo go wydobedzie stad.

Genialne !
Bardzo mi sie to podoba - nic nie musze pisac !!!

--
Joanna
J...@e...pl

1. Data: 2001-11-07 12:31:41

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

do grup dyskusyjnych napisała:
> [...]
> muszkatolowa. Mieszamy i wykladamy na wierzch do naczynia zaroodpornego i

Wedlug tego co ja pamietam, u Maklowicza byla ostra papryka do
posypania na wierzchu zapiekanki.
W sosie serowym bylo tylko 2-3 lyzki sera zoltego, ktory nalezy wymieszac
z 0,5 szkl. kwasnej smietany, 2 jajkami, sola, pieprzem i galka muszkatolowa.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-11-07 14:12:20

Od: "Maja Wieckowska" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W sosie serowym bylo tylko 2-3 lyzki sera zoltego, ktory nalezy wymieszac
> z 0,5 szkl. kwasnej smietany, 2 jajkami, sola, pieprzem i galka

Z tego co widziałąm u Makłowicza to nie były tylko 2 - 3 łyżki tylko więcej
i dlatego zwiększyłąm proporcję. A poza tym do mojego naczynk to nawet te 6
łyżek to za mało.

Pozdrawiam
Maja

Moj dzisiejszy obiad
Trufle
Jakies inspiracje kulinarne?
Pasta Zara - Warszawa
jak ktos nie lubi odsmarzanych ziemniaczkow:-)