prosze o pomoc.

1. Data: 2003-01-27 16:28:41

Temat: prosze o pomoc.
Od: "tashi" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze to banalne ale od kilka dni mam problem i nie wiem co jest tego
przyczyną.
Mam podpuchniete oczy, z dnia na dzien coraz bardziej, teraz zaczynaja
pojawiac sie since ( delikatne). Nigdy w zyciu nie mialem podobnego
zdarzenia, wszyscy to bagateliuja a ja zaczynam sie denerwowac...
cala reszta jest ok. czuje sie normalnie
moze ktos tutaj potraktuje mnie powaznie. Dzieki za odpowiedzi.

Tashi

2. Data: 2003-01-27 20:21:37

Temat: Re: prosze o pomoc.
Od: "casus" <c...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tashi" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cala reszta jest ok. czuje sie normalnie
> moze ktos tutaj potraktuje mnie powaznie. Dzieki za odpowiedzi.

Witaj:-)
Na temat podpuchnietych oczu byla niedawno wymiana informacji - spojrz do
archiwum.
Jezeli u Ciebie pojawilo sie to nagle i trwa krotko - udaj sie do okulisty,
mozliwe ze masz alergie - cokolwiek mozna ustalic dopiero po badaniu.

pozdrawiam

casus

3. Data: 2003-01-28 01:22:15

Od: "Maciej Jędrzejko" <m...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz iść do lekarza który musi cię zbadać i zlecić podstawowe badania -
przede wszystkim morfologię krwi z rozmazem i badanie ogólne moczu. Nie
zaniedbaj sprawy przyczyny mogą być różne od błahych do poważnych (niedobór
białka? - przyczyna?!, małopłytkowość?! itd).

Sssssciskam
Maciej Jędrzejko
"Słowa znaczą a niedomówienia szkodzą
- szczególnie te wypowiedziane publicznie".
www.banana.szanty.pl

Fobia zwiazana z mierzeniem cisnienia
Motylica watrobowa
odsprzedam taniej Cilest