proszki do prania

1. Data: 2003-10-09 06:51:56

Temat: proszki do prania
Od: "Tomek" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o opinie na temat proszków do prania takich jak BRYZA, BONUX, POLLENA
REX, DOSIA.
Zwykle używałem proszków droższych np. OMO, VIZIR, PERSIL, ale zamierzam
(wiadomo jaki jest powód.......) przerzucić się na jakiś tańszy proszek.

Pozdro Tomek

1. Data: 2003-10-09 06:57:26

Temat: Re: proszki do prania
Od: "Adam" <nowyadam@wytnijto_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zauważyłem większej różnicy pomiedzy nimi i z tego powodu piorę w DOSI.
Adam

1. Data: 2003-10-09 07:24:48

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zwykle używałem proszków droższych np. OMO, VIZIR, PERSIL, ale zamierzam
> (wiadomo jaki jest powód.......) przerzucić się na jakiś tańszy proszek.

Dla mnie tanie proszki mają koszmarny zapach.

Kasia

1. Data: 2003-10-09 07:26:21

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Zwykle używałem proszków droższych np. OMO, VIZIR, PERSIL, ale zamierzam
> (wiadomo jaki jest powód.......) przerzucić się na jakiś tańszy proszek.

Ja z podobnych powodów przerzuciłam się kiedyś na Bonukxa, ale mi przeszło
szybko. Teraz poluję no promocje w supermarketach ;-)
dodo

1. Data: 2003-10-09 07:38:07

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> [...]
> Zwykle używałem proszków droższych np. OMO, VIZIR, PERSIL, ale zamierzam
> (wiadomo jaki jest powód.......) przerzucić się na jakiś tańszy proszek.

Nasza pralka delektuje sie "gelami".
Dawniej Persilem, a teraz Rexem. Producent ten sam.
Sklad i zapach maja bardzo podobny, roznicy w efektach nie widze,
acz okolo-dzieciowych plam zbyt czesto nie piore.

Dominika

1. Data: 2003-10-09 07:38:53

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Tomek <j...@i...pl> wrote:
> Prosz? o opinie na temat proszk?w do prania takich jak BRYZA, BONUX, POLLENA
> REX, DOSIA.
> Zwykle u?ywa?em proszk?w dro?szych np. OMO, VIZIR, PERSIL, ale zamierzam
> (wiadomo jaki jest pow?d.......) przerzuci? si? na jaki? ta?szy proszek.

Bonux nie dziala wcale, rex dziala troche (powtarzam za Zona; Bonuxa
kiedys dodali za darmo, rexa kupilem raz przez pomylke),
reszta nieznana.

Jak uwzglednisz koszt powtornego prania to oszczednosc na proszku
moze okazac sie nieoplacalna.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

1. Data: 2003-10-09 07:39:36

Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Proszę o opinie na temat proszków do prania takich jak BONUX, POLLENA
> REX, DOSIA.

To sa srodki z najnizszej pólki. Piora podstawowe zabrudzenia tylko.

> Zwykle używałem proszków droższych np. OMO, VIZIR, PERSIL, ale zamierzam
> (wiadomo jaki jest powód.......) przerzucić się na jakiś tańszy proszek.

Vizir jest srodkiem ze sredniej pólki i jest najbardziej optymalnym wyborem.
Mozna tez tu zaliczyc Bryze.

Omo, Persil i niewymieniony Ariel to sa srodki najlepsze jakosciowo, spiora
rózne nietypowe zabrudzenia. Oczywiscie najdrozsze.

Nie ma mozliwosci, by tani proszek dobrze pral. Ma po prostu za malo
komponentów i dlatego jest tani. Haslo, "Po co przepalaca, bo nie widac
róznicy" jest po prostu balamutne.

--
Leszek Grelak vel Lesio5
Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

1. Data: 2003-10-09 08:33:11

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam" <nowyadam@wytnijto_wp.pl> wrote in message
> Nie zauważyłem większej różnicy pomiedzy nimi i z tego powodu piorę w
DOSI.

Jak w reklamie "90% pan nie widzi roznicy" Od siebie dodam ze pozostałe 10%
POCZULO różnice wąchając pranie

Zaslav

1. Data: 2003-10-09 11:49:10

Od: "Vee Cha" <z...@z...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zamierzam
> (wiadomo jaki jest powód.......) przerzucić się na jakiś tańszy

Moja zona mawia: "wystarczy przejsc sie korytarzem na uczelni zeby
wyczuc, ktory biedny student pierze swoje ciuchy w Dosi" (tutaj
wykrzywia usta w grymasie totalnej dezaprobaty).

Zatem z powodu powyzszej awersji mojej zony do tanich proszkow nie mam
zielonego pojecia jakie sa roznice w kwestii efektywnosci prania
miedzy tanimi i drozszymi proszkami :-) ale mysle ze warto czasem od
razu wydac wiecej na jakis econopack markowego proszku po promocyjnej
cenie (moze wyjsc naprawde tanio!).
wyznaję bowiem zasade: biednego nie stac na tanie rzeczy (oczywiscie w
granicach rozsadku ;-)

--
Z pozdrowieniem

1. Data: 2003-10-09 13:22:10

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja zona mawia: "wystarczy przejsc sie korytarzem na uczelni zeby
> wyczuc, ktory biedny student pierze swoje ciuchy w Dosi" (tutaj
> wykrzywia usta w grymasie totalnej dezaprobaty).

Nie negujac zdania Twojej zony, najbardziej nieznosze tych proszkow
po ktorych ubrania pachna. I wszystko mi jedno, czy ladnie czy nie.
Dla mnie idealem bylby proszek po ktorym ubranie byloby zapachowo
przezroczyste dziwne ale najblizsze temu idealowi sa tanie proszki.
W studenckich czasach zrobilem kiedys wspolne pranie z kolega ktory
dodal jakis plyn do plukania (drogi niemiecki). Sorry, ale zapach roz
byl nie do wytrzymania :-(

MarcinP

Wykonczenie GK
biurko ze szklanym blatem
Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Pralko-suszarka ARISTON AL 108D - opinie na temat
rynny GALECO ..- prosba o opinie