proteza podudzia

1. Data: 2003-09-01 09:43:56

Temat: proteza podudzia
Od: "Krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam amputowaną nogę poniżej kolana, ale kikut jest krótki z 10° przykurczem.
W tej chwili "chodzę" na protezie tymczasowej z mocowaniem z paska
rzemiennego. Chodzenie na tej protezie i dwóch kulach jest dość uciążliwe.
Wkrótce będę się starała o protezę właściwą. Czy możecie mi doradzić o jaką
protezę i z jakim mocowaniem optymalnym mam się starać. A może podpowiecie w
którym zakładzie ortopedycznym na terenie śląska robią to najlepiej. Z góry
dziękuję za wszelką pomoc.

Krystyna

2. Data: 2003-09-01 09:56:20

Temat: Re: proteza podudzia
Od: "TomeK." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> protezę i z jakim mocowaniem optymalnym mam się starać. A może podpowiecie
> którym zakładzie ortopedycznym na terenie śląska robią to najlepiej. Z

witaj

miałem okazje jakiś czas zwiedzać Ośrodek Rehabilitacji w Reptach Ślaskich
koło Tarnowskich Górach
i w Ośrodku tym jest pracownia protetyczna specjalizująca sie w protezach
nóg
jest to bodajże firma skandynawska i byłem pod wrażeniem tego co zobaczyłem
właśnie tam
jakbym coś znalazł jakiś link lub więcej informacji to postaram się Ci
podesłać

pozdrawiam

TomeK.

3. Data: 2003-09-01 10:04:30

Od: "TomeK." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ta firma z Rept Śląskich to Skandynawskiego Laboratorium Ortopedycznego

http://www.sol-ota.com/pol_main.html

Kurs pierwszej pomocy Krakow gdzie ?
Czy mogę pracować na wysokości? (długie)
kolano po urazie
Martwica guzowatości kości piszczelowej
Jeczmien